TikTok stał się najnowszą platformą społecznościową, która jako pierwsza na świecie sprzedaje produkty kosmetyczne L'Oréal. Klienci w Wielkiej Brytanii i Irlandii mogą teraz kupować pudełka upominkowe (beauty boxy) z produktami marek należących do Grupy L'Oréal bezpośrednio w tej aplikacji.
Sprzedaż za pośrednictwem TikToka to rozwiązanie, które łączy rozrywkę, odkrywanie ciekawych produktów i zakupy w jednym. Na początek kampanii L'Oreal organizuje tygodniowy festiwal wydarzeń kosmetycznych na żywo z udziałem popularnych twórców, oferując ponad 100 godzin treści w formacie live.
Lex Bradshaw-Zanger, CMO Grupy L'Oréal w Wielkiej Brytanii i Irlandii, powiedział: "Nasze partnerstwo z TikTok pozwala nam na ciągłe wymyślanie i zmienianie doświadczeń związanych z handlem elektronicznym. Podczas gdy większość współczesnego e-commerce jest bardzo funkcjonalna i napędzana przez racjonalne potrzeby kupującego, takie jak uzupełnianie zapasów, #TikTokMadeMeBuyIt wprowadza emocje związane z odkrywaniem produktów we współpracy z twórcami, co poszerza sprzedażowe możliwości online".