Zawadzki związany jest z Phlov by Anna Lewandowska od początku istnienia marki. W swojej nowej roli będzie odpowiadał za prowadzenie kluczowych projektów marketingowych, takich jak wdrożenia nowości produktowych, planowanie aktywacji konsumenckich, a także współpracę z influencerami oraz ambasadorami marki. Dodatkowo będzie realizował strategię komunikacji Phlov, a także zajmie się opracowaniem i realizacją długoterminowych planów rozwoju.
- W pierwszej kolejności chciałbym skupić się na relaunchu marki, finalizacji zmiany identyfikacji wizualnej, a także powiązanej z tym koordynacji wdrażania nowych opakowań. Pracuję również intensywnie nad wdrożeniem strategii komunikacji oraz nową odsłoną sklepu internetowego. To wymagający proces związany z opracowywaniem treści i zmianą metod oraz języka komunikacji z klientem - mówi Krzysztof Zawadzki.
Zawadzki będzie również identyfikował nowe kierunki rozwoju Phlov. Ważnym elementem jego zadań stanie się budowanie zaangażowania wokół marki opartego na zaufaniu i relacjach z klientami.