Joanna - piękna czterdziestoletnia

Joanna - piękna czterdziestoletnia

Czterdziestolatkom może się wydawać, że marka Joanna towarzyszy im od zawsze. Nic dziwnego, w końcu to ich rówieśniczka.

Choć powstała dokładnie cztery dekady temu, wcale się nie starzeje, wciąż odkrywa nowe możliwości.

Jest rok 1982, w Polsce trwa stan wojenny, a w Warszawie przy ul. Klaudyny powstaje pierwszy płyn do trwałej ondulacji Joanna. Sprzedawany w zielonej, szklanej butelce, dokładnie takiej samej, w jakiej kupowaliśmy Mazowszankę. Takie czasy! Ale w 1987 życie powoli nabiera barw. Telewizja emituje pierwszy odcinek kultowego serialu "Moda na Sukces", a Joanna wprowadza na rynek pierwszy rozjaśniacz.

Trzy lata później zadebiutuje u nas internetowe łącze analogowe i pierwsze polskie szampony typu 2w1 z charakterystycznym motylkiem na butelkach. W 1996 roku, kiedy szkoccy naukowcy klonują owieczkę Dolly, Joanna wprowadza swoją sztandarową linię z wyciągiem z czarnej rzepy. Na początku koncentruje się wyłącznie na pielęgnacji włosów, ale w 2001, kiedy pierwsi turyści lecą w kosmos, oferta Joanny się rozszerza – pojawia się pierwszy preparat do depilacji, czyli krem do nóg.  A siedem lat później całe gamy do pielęgnacji ciała Sensual oraz Naturia Body. Produkty Joanny towarzyszyły nam podczas najważniejszych wydarzeń, jednak choć świat się zmieniał, charakterystyczne logo marki przez lata było niezmienne. Drobną metamorfozę przeszło zaledwie dwa razy. Najnowsze stało się symbolem nowoczesności i zmian zachodzących w świecie i w samej marce.

Co się zmieniło?

Świat nieustannie ewoluuje, a wraz z nim nasze potrzeby i oczekiwania. Dziś jak nigdy, zdajemy sobie sprawę z tego, że nasze działania stały się dla przyrody dużym obciążeniem. Marka Joanna, na apele naukowców i ekologów, zareagowała błyskawicznie: ograniczyła ślad węglowy i emisję CO2, zredukowała roczne zużycie plastiku aż o 25,5 tony, a wszystkie opakowania wymieniła na takie, które są przyjazne recyklingowi. 

Oferta marki sukcesywnie się rozszerza, nie ma w tym jednak sztucznej presji nieustannie zmieniających się trendów. Joanna odpowiada na realne potrzeby kobiet. Każda receptura bazuje na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, dzięki temu marka stała się ekspertem od domowej depilacji, a także pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów.

W ciągu czterdziestu lat powstało 438 produktów z logo Joanna. I choć jest już ono rozpoznawane w 38 krajach na całym świecie, Joanna nie popada w próżność.

Ważniejszy od popularności, sławy czy wyników sprzedaży, jest zawsze człowiek. I nie jest to tylko pusty slogan. Fabryka Joanny zatrudnia obecnie 340 pracowników, dla wielu z nich to jedyne miejsce pracy od lat, znają markę od podstaw. To przywiązanie do tradycji nie kłóci się jednak z dynamicznym rozwojem. W końcu doświadczenie jest najlepszym nauczycielem i gwarancją najwyższej jakości.

Znak czasów

Historia zatacza koło, czasy nie nastrajają do urodzinowych celebracji, ale cztery dekady, nauczyły Joannę, że o piękno warto dbać zawsze. Teraz potrzebujemy tego szczególnie. Najdrobniejsze gesty mają ogromne znaczenie. Zapach ulubionego szamponu, wibrujący kolor włosów, przyjemna gładkość skóry po depilacji, otulenie się kremowym balsamem. Znane i lubiane zapachy oraz konsystencje, produkty, które troszczą się o nas od lat, jak najlepsi przyjaciele, dają poczucie ciągłości, stabilności, bezpieczeństwa, pewności, że będzie piękniej. Najgorsze, co można zrobić w nieprzyjemnych czasach, to zrezygnować z przyjemności. Dlatego marka Joanna wbrew wszystkiemu od czterdziestu lat rozwija skrzydła, konsekwentnie dbając o dobre samopoczucie klientek.

# Newsy producenci
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi