Bielenda Kosmetyki Naturalne inwestuje w kosmetyczny start-up BodyBoom
Bielenda Kosmetyki Naturalne inwestuje w kosmetyczny start-up BodyBoom

W czerwcu b.r. firma Bielenda Kosmetyki Naturalne z sukcesem sfinalizowała proces przyłączenia do swojego portfolio marki BodyBoom - start-up'u działającego w segmencie kosmetycznym.

Inwestycja zrealizowana przez firmę wpłynie na wzrost jej udziałów rynkowych w segmencie kosmetyków do pielęgnacji ciała, zwłaszcza w kategorii peelingów. BodyBoom to marka, która od czterech lat proponuje naturalne rozwiązania pielęgnacyjne. Znana jest przede wszystkim z bogatego asortymentu peelingów kawowych, bazujących na oryginalnych recepturach. Wyrazista osobowość marki została zauważona i doceniona przez konsumentów aktywnych w kanałach komunikacji i sprzedaży online.

Transakcja dokonana przez firmę Bielenda Kosmetyki Naturalne  jest szansą dla marki BodyBoom na dalszy, dynamiczny rozwój związany z możliwością korzystania ze znaczącego potencjału merytorycznego, kapitałowego, marketingowego oraz dystrybucyjnego lidera polskiego rynku – jednej z najmocniejszych i najpopularniejszych rodzimych firm kosmetycznych. Dla inwestora w procesie akwizycji istotny był potencjał brandu oraz fakt, że BodyBoom to polski koncept, ciekawa wizja i międzynarodowe ambicje związane z rozwojem.

Zakup BodyBoom oraz przyłączenie jej do grupy marek  zarządzanych przez firmę Bielenda Kosmetyki Naturalne (Bielenda, Bielenda Professional, Supreme Lab), jest kolejnym etapem wzmacniania konkurencyjności firmy, rozszerzania jej dystrybucji na rynku polskim oraz ekspansji międzynarodowej.

Firma Bielenda Kosmetyki Naturalne powstała niemal 30 lat temu. Oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Od początku wdraża najbardziej skuteczne i przyjazne skórze rozwiązania, będące połączeniem efektywności działania najlepszych składników naturalnych z osiągnięciami współczesnej  nauki. Posiada własne laboratoria oraz nowoczesne linie produkcyjne. Kosmetyki powstają w fabryce zlokalizowanej na terenie Polski, w Krakowie.

Obecna konsolidacja jest jednym z elementów strategii rozwoju firmy. Wpisuje się w globalny trend przejęć i fuzji, których dokonują najmocniejsi gracze rynkowi. Strony nie podają wartości oraz szczegółowych warunków transakcji.

# Newsy producenci
 reklama