Marka podkreśla w komunikacji, że ten wybór motywowany był wewnętrzną siłą aktorki, jej pewnością siebie i umiejętnością wyrażania własnej ekspresji. Tom Ford nazywa Angelinę wymownie: "Always iconic".
Na pierwszym zdjęciu, które pokazano w social mediach marki, Angelina ma na sobie pomadkę w odcieniu Scarlet Rouge. Jej usta są zdecydowanie stworzone do reklamowania szminek!
Decyzja firmy o współpracy z Jolie i odświeżeniu kategorii pomadek nastąpiła w kluczowym dla marki momencie. W rocznym raporcie finansowym za 2024 rok, spółka-matka Estée Lauder poinformowała, że sprzedaż kosmetyków do makijażu Tom Ford Beauty spadła, głównie z powodu coraz niższych wyników sprzedażowych w kategorii pomadek.
Wizerunek "high-glam" Toma Forda kontrastuje z innymi popularnymi w social mediach markami, które szybko zdobyły rynek produktów do ust. Marki takie jak Glossier, Summer Fridays, Naturium i Rhode preferują bardziej zabawne i przystępne podejście do brandingu. W kategorii kosmetykow luksusowych hitem okazały się Lip Glow Oil marki Dior, zdobywając uznanie konsumentek i wielu naśladowców w branży. Wzrost w kategorii pomadek widoczny jest szczególnie w grupie lżejszych produktów. Firma badawcza Circana zauważyła, że sprzedaż olejków, balsamów i błyszczyków rośnie szybciej niż tradycyjne szminki.
Pomadki Runway Lip Color w ulepszonej wersji zawierają kompleks składników nawilżających, a ich kolor jest intensywny i odporny na blaknięcie. Kolekcja składa się z 18 odcieni, z czego dziesięć konsumentki już znają, ale dołącza do nich osiem zupełnie nowych.
Kampania, na którą będą się składać zdjęcia i filmy stworzone przez legendarnych fotografów mody Merta Alasa i Marcusa Piggotta, startuje 3 września.
(IL)