Magdalena Hajduk, twórczyni marki NATURATIV: Nowoczesne aktywne surowce naturalne to część innowacji, ale niewystarczająca

Magdalena Hajduk, twórczyni marki NATURATIV: Nowoczesne aktywne surowce naturalne to część innowacji, ale niewystarczająca

Wiemy, że nasi klienci – jak i my – innowacyjność definiują szerzej niż przez pryzmat nowoczesnego laboratorium kosmetologicznego.

W Naturativ używamy zarówno tradycyjnych surowców kosmetycznych – olejów i ekstraktów roślinnych, znanych od wieków ze swych właściwości pielęgnacyjnych (w naszym wypadku pozyskiwanych wyłącznie zgodnie z zasadami zielonej chemii), jak i wysoce zaawansowanych biotechnologicznych substancji naturalnych.

Takie nowoczesne aktywne surowce naturalne to część innowacji, ale niewystarczająca. Wiemy, że nasi klienci, jak i my, innowacyjność definiują szerzej niż przez pryzmat nowoczesnego laboratorium kosmetologicznego.

Nasze kosmetyki to kosmetyki mood-boosting. Są nie tylko skuteczne, ale wpływają też na to, jak się czujemy, jaki mam nastrój.

Nasze eko-ampułki do twarzy i szyi oraz pod oczy dają natychmiastowy efekt i tym samym poprawiają samoocenę. Nasze naturalne w 100% naturalne aromaty kosmetyków do ciała, będące wyróżnikiem Naturativ – natychmiast poprawiają nastój, a aksamitne konsystencje tych kosmetyków dopieszczają.

Współcześni konsumenci chcą zmysłowej pielęgnacji w domu rodem ze spa. Pielęgnacji, która działa skutecznie na skórę ciała i twarzy, na wszystkie zmysły, ale również koi, uspokaja, obniża poziom stresu i daje przyjemność. I właśnie tym kierujemy się spełniając obietnicę innowacyjności naszej marki.

opr. Inga Kazana, Wirtualne Kosmetyki

Jak do kwestii innowacji podchodzą te firmy kosmetyczne? Kliknij i przeczytaj!

Oceanic, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Ziaja, Eveline Cosmetics, Bielenda, Janda, Phenomé, Chic Chiq, Annabelle Minerals

# Wywiady i opinie
 reklama