Karina Kozerska, dyrektor marketingu EVELINE COSMETICS: Szybkie reagowanie na trendy jest motorem sukcesów

Karina Kozerska, dyrektor marketingu EVELINE COSMETICS: Szybkie reagowanie na trendy jest motorem sukcesów

W ostatnich latach zainwestowaliśmy ok. 21 mln w rozbudowę infrastruktury produkcyjnej i logistycznej, bazy magazynowej oraz unowocześnienie Centrum Badań i Rozwoju.

Rynek kosmetyczny jest dzisiaj jednym z najszybciej rozwijających się, a firmy prześcigają się, by dostarczyć klientom najlepsze, najbardziej skuteczne i – oczywiście – innowacyjne produkty. Dla klientów marek kosmetycznych, innowacyjność stanowi wartość dodaną, obietnicę, że w produkcie znajdą coś znacząco ulepszonego.

Słowo innowacyjny obiecuje więc zmianę: w składzie produktu, jego jakości, technologii, sposobie aplikacji czy nawet projekcie opakowania. Wprowadzenie takiej mniej lub bardziej radykalnej zmiany w przypadku kosmetyków jest przez konsumenta szybko zweryfikowane: zaakceptowane lub odrzucone.

Dla marki Eveline Cosmetics innowacyjność jest priorytetem. Każda z linii, która trafia na półkę sklepową, jest szczegółowo przebadana pod kątem skuteczności zastosowanych składników aktywnych, bezpieczeństwa stosowania. Dbamy też o to, aby nasze produkty były wygodne w aplikacji i przyjemne w stosowaniu. Przykładem takiego produktu jest Intensywnie Nawilżająca Esencja-Hydrator z linii HYALURON Clinic która, co warto podkreślić, może być stosowana zarówno pod, jak i na makijaż.

Szybkie reagowanie na trendy, innowacyjność jest motorem dalszych sukcesów, dlatego, aby nieustannie móc sprostać oczekiwaniom konsumentów w ostatnich latach zainwestowaliśmy ok. 21 mln w rozbudowę infrastruktury produkcyjnej i logistycznej, bazy magazynowej oraz unowocześnienie Centrum Badań i Rozwoju.

Silną markę jaką jest Eveline Cosmetics zbudowaliśmy dzięki konsekwentnej realizacji strategii, która polega na tym, że oferujemy naszym konsumentom szeroki wachlarz innowacyjnych, najwyższej jakości, a jednocześnie przystępnych cenowo produktów do pielęgnacji twarzy i ciała.

W kategorii makijaż stawiamy na jakość, a także śledzimy najnowsze, światowe trendy, każdego miesiąca wdrażając liczne nowości.

W kategoriach takich jak odżywki do paznokci (linia Nail Therapy Professional) oraz antycellulitowe i ujędrniające produkty do ciała (linia Slim Expert) jesteśmy liderem polskiego rynku kosmetycznego. Nasze bestsellery to również linie do pielęgnacji twarzy: Gold Lift Expert z bioaktywnym złotem, Hyaluron Clinic z usieciowanym kwasem hialuronowym, Royal Snail z filtrowanym śluzem ślimaka, maskary z linii Volumix oraz wielokrotnie nagradzane przez konsumentki i dziennikarki podkłady HD Liquid Control.

W kosmetyce innowacyjność polega na udoskonalaniu istniejących produktów, ale też systematycznym wdrażaniu nowości. Nowe formuły kosmetyków są bardzo dobrze przyjmowane przez konsumentki i często stają się bestsellerami.

Rynek i konsument wymuszają dynamikę branży kosmetycznej. Świadczy o tym chociażby ilość nowości, które wprowadzamy każdego roku i nieustanny rozwój firmy – stawiamy sobie coraz to wyższe wymagania w każdym obszarze produkcji kosmetyków.

opr. Inga Kazana, Wirtualne Kosmetyki

Jak do kwestii innowacji podchodzą te firmy kosmetyczne? Kliknij i przeczytaj!

Oceanic, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Ziaja, Bielenda, Janda, Naturativ, Phenomé, Chic Chiq, Annabelle Minerals

# Wywiady i opinie
 reklama