Zew for men: świadome kupowanie, wzrost zainteresowania lokalnymi markami

Zew for men: świadome kupowanie, wzrost zainteresowania lokalnymi markami

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men:

Nowe wyzwanie, jakim jest globalna pandemia, zdecydowanie zmieniło zachowania konsumenckie. Przede wszystkim obserwujemy, że klient rozsądniej wydaje pieniądze, jest bardziej świadomy i ostrożny, ograniczył impulsywne zakupy na rzecz przemyślanych wyborów.

Mężczyźni częściej stawiają na dedykowane ich wymagającej skórze, sprawdzone formuły, które rozwiązują konkretne problemy – jak podrażnienia, suchość skóry, trądzik. Oczywiście pandemia wymusiła takie zmiany jak: szybki rozwój e-commerce, wzmożoną produkcję kosmetyków do dezynfekcji i higienizacji czy powrót do profesjonalnej pielęgnacji w domu.

Dla ZEW for men, jako polskiej marki, ważny trend to zwracanie większej uwagi przez „post-pandemicznego” konsumenta na lokalność produktów.

Od samego początku transparentnie komunikujemy lokalność jako kluczową wartość naszej marki – świadomie promujemy rodzime składniki aktywne, dotychczas w dużej mierze niedoceniane na rynku kosmetycznym. Te składniki z dzikich regionów Polski, takie jak węgiel drzewny i czarna huba, wyróżniają nas na rynku zarówno w kraju, jak i za granicą. Wszystkie kosmetyki produkujemy w Polsce w oparciu o własne receptury, z których jesteśmy niezwykle dumni – ostatnio wzbogacamy je innymi składnikami, jak m.in. witamina C, olej konopny, masło z mango, srebro koloidalne czy macerat z kasztanowca. Cieszymy się także, że coraz więcej klientów zwraca uwagę na marki kosmetyczne realnie angażujące się w sprawy związane z ochroną środowiska, zrównoważonym rozwojem i ekologią.

# Raporty tematyczne
 reklama