Mintel ogłasza trzy kluczowe trendy kosmetyczne na rok 2024

Mintel ogłasza trzy kluczowe trendy kosmetyczne na rok 2024

Mintel, ekspert w dziedzinie tego, czego i dlaczego chcą konsumenci, ogłosił 2 października 2023 r. trzy kluczowe trendy, które będą miały wpływ na globalną branżę kosmetyczną i higieny osobistej w kolejnym roku.

Konsumenci kosmetyków przywiązują większą wagę do wartości, zwiększając znaczenie jakości i sprawdzonych składników. Konsumenci traktują priorytetowo dobre samopoczucie i zwiększa się poczucie zależności między ciałem a umysłem. Sztuczna inteligencja przekształca branżę poprzez wydajność, innowacje i inkluzywność. Te trendy kształtują rynki kosmetyczne na całym świecie.

Sophisticated Simplicity

Ludzie coraz częściej poszukują produktów, które przedkładają skuteczność i funkcjonalność nad ekstrawaganckie opakowania i krzykliwe kampanie marketingowe. Współcześni konsumenci szukają przejrzystości. Są bardziej skłonni szukać uzasadnienia dla cen premium w oparciu o namacalne wyniki, a nie powierzchowne czynniki. Badania kliniczne lub certyfikaty potwierdzające skuteczność kosmetyków zyskują wiarygodność i zaufanie. Obserwujemy nową falę "minimalizmu nowej ery" i "zakodowanego luksusu", ponieważ uwaga konsumentów przenosi się z gromadzenia obszernej kolekcji kosmetycznej na starannie wyselekcjonowaną gamę wysokiej jakości niezbędnych produktów. Wzrost osiągną marki, które koncentrują się na innowacjach, ekspansji i ekologicznych praktykach. Oczekuje się, że firmy będą inwestować w zaawansowane formuły, najnowocześniejsze składniki i technologie w celu uzyskania ukierunkowanych rozwiązań.

NeuroGlow

Umysł i ciało mają kluczowe znaczenie dla zrozumienia roli piękna w ogólnym samopoczuciu. Dzięki temu podejściu marki będą starały się oferować kompleksowe podejście, poprawiając wygląd zewnętrzny, ale też poprawiając samopoczucie psychiczne i emocjonalne. Praktyki takie jak psychodermatologia (badająca związek między samopoczuciem psychicznym a zdrowiem skóry) i neurokosmetyka (skupiająca się na połączeniu umysłu ze skórą) zyskają na popularności. Te zależności można też badać dzięki nowym technologiom - urządzenia do noszenia na ciele będą dostarczać w czasie rzeczywistym informacji zwrotnych na temat poziomu stresu i zdrowia skóry. Zaawansowana analiza danych, testy DNA i zaawansowane algorytmy umożliwią markom wprowadzanie innowacji w zakresie spersonalizowanych produktów kosmetycznych i schematów dostosowanych do indywidualnych potrzeb psychicznych i fizycznych.

Beaut-AI

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje branżę kosmetyczną, przyspieszając rozwój produktów i promując inkluzywność. Analizując dane, ucząc się wzorców i generując spostrzeżenia, sztuczna inteligencja rozwiązuje problemy etyczne i przyspiesza wdrażanie pożądanych nowości. Marki powinny wykorzystywać informacje, takie jak opinie klientów w mediach społecznościowych, aby identyfikować luki i tworzyć innowacyjne produkty dostosowane do konkretnych potrzeb. W przyszłości należy spodziewać się, że sztuczna inteligencja umożliwi wysoce dostosowane doświadczenia kosmetyczne w oparciu o indywidualne preferencje, genetykę, środowisko i styl życia, a także pomoże w precyzyjnej analizie skóry, spersonalizowanych zaleceniach dotyczących produktów i monitorowaniu stanu zdrowia w czasie rzeczywistym.

# Raporty tematyczne
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Communication Manager (kosmetyki naturalne) - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: New Approach Product Manager/Brand Manager Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. Trade Marketingu - Paese Oferta pracy: Business Development Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi