Nad urodzinową kampanią digitalową czuwała agencja Performance Media.
Jubileuszowe działania miały wyjątkowo bogaty zakres. W ich skład wchodziły: kampania programmatic, reklamy display na Facebooku, Instagramie i TikToku, a także stała reklama na portalu mjakmama24.pl. Nie zapomniano też o odpowiednim doborze specjalistów, dzięki czemu nawiązano współpracę z trzema ekspertkami (pediatrą, fizjoterapeutką dziecięcą i dermatolożką) oraz dwojgiem parentingowych TikTokerów.
Działania obejmowały także gift packi dla setki influencerów oraz konkurs w mediach społecznościowych. Za kreacje odpowiadała agencja Green Parrot, a agencja Get Hero zajęła się współpracą z influencami. Koordynacją wszystkich działań w ramach kampanii digital zajęła się agencja Performance Media.
W ramach budowania świadomości marki w mediach społecznościowych ekspertki przygotowały serię tematycznych reelsów, których głównym celem była edukacja rodziców w dziedzinie odpowiedniej pielęgnacji delikatnej skóry małego dziecka. I tak dermatolożka Agnieszka Kobylka-Dziki (@mama_dermatolog) opowiedziała odbiorcom o zbawiennym działaniu emolientów na atopową skórę i jej prawidłowym nawilżaniu, fizjoterapeutka Magdalena Zujewicz (@fizjoterapeutka_z_misją) o bezpiecznych sposobach na kąpanie i obracanie niemowlaka, a pediatra Dagmara Chmurzyńska-Rutkowska (@mamapediatra_blog) o dziecięcych wysypkach i nietypowych dolegliwościach u niemowląt. Dzięki temu rodzice mogli nie tylko poznać wskazówki dotyczące codziennego dbania o maluszka, ale przede wszystkim stworzyć jasne skojarzenia w tym zakresie z marką Oillan.
Wśród działań nie mogło zabraknąć bijącej rekordy popularności platformy TikTok. Dlatego TikTokerami, których marka Oillan zaprosiła do współpracy, zostali Baku Family i Ten Ojciec z TikToka, osoby nie tylko znane, ale przede wszystkim lubiane i cenione przez swoich obserwatorów. W ramach kampanii nagrali kilka zabawnych scenek rodzajowych, z którymi utożsamiło się wielu TikTokowych rodziców – świetnie znających realia codziennego życia z maluchem
By otrzymać jak najlepsze rezultaty, wszystkie materiały powstałe przy współpracy z influencerami zostały dodatkowo wsparte targetowanymi do rodziców reklamami w mediach społecznościowych.
Celem akcji „Dobrze, że MAMY siebie!” było umocnienie pozycji Oillan na rynku specjalistycznych produktów dla wymagającej skóry przy jednoczesnym budowaniu świadomości marki wśród nowych odbiorców. By móc jednocześnie zbudować w sieci przestrzeń, która mogłaby związać wszystkie działania oraz być wsparciem dla szukających wiedzy rodziców, na potrzeby działań reklamowych powstał dedykowany LP dobrzezemamysiebie.pl. Dzięki odpowiednio zaprojektowanej kampanii cel został osiągnięty, a LP stał się chętnie odwiedzanym przez nich miejscem w Internecie.