Bielenda: naturalne, sensoryczne, skuteczne - takie kosmetyki lubimy
Bielenda: naturalne, sensoryczne, skuteczne - takie kosmetyki lubimy

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Magdalena Koćwin, brand manager Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Konsumenci są obecnie coraz bardziej świadomi i wymagający - doceniają przede wszystkim naturalność formuł, ale równocześnie poszukują nowości i ciekawych, inspirujących rozwiązań, które przełożą się na sensoryczne odczucia korzystania z kosmetyków.

Kwestia naturalności dotyczy zarówno składu preparatów, jak również ich produkcji czy sposobu wytwarzania opakowań. Roślinny skład, z możliwie najwyższą zawartością substancji pochodzenia naturalnego, to jedna z głównych cech kosmetyków, która pozwala osiągnąć sukces sprzedażowy.

Konsumenci doceniają też przy tym proekologiczne podejście do samej produkcji czy metod pakowania. Korzystanie z plastiku i szkła z recyklingu, zwrot ku biodegradowalnym materiałom czy rezygnacja z dodatkowych folii to tylko kilka przykładów, które branża wypracowała już jako standard.

Obok tego musimy cały czas zaciekawiać konsumentów nowościami i szybko reagować na to, co dzieje się na rynku.

Cały czas śledzimy innowacje w surowcach, monitorujemy badania nad składnikami aktywnymi czy analizujemy opinie w naszych mediach społecznościowych. To właśnie dzięki nim konsument ma dziś bezpośredni kontakt z marką i ogromne możliwości wyrażenia swojej opinii czy zadania pytania.

Wszystko to wpływa na dynamikę produkcji, dystrybucji i promocji. Dlatego kierujemy się zasadą, że każda nowość musi doskonale wpisywać się w aktualne trendy i stanowić realną odpowiedź na potrzeby rynku – nie tylko w sferze kosmetycznej, ale też dbania o zdrowie i dobre samopoczucie.

Kolejnym obszarem istotnym dla konsumentów jest przyjemność stosowania kosmetyków. W obliczy ograniczeń związanych z wyjazdami do SPA czy wizytami u kosmetyczki, znaczenia nabrała sensoryczność pielęgnacji domowej.

Konsumenci chcą czuć przyjemność w czasie nakładania kremu na twarz czy aplikacji balsamu na ciało. Forma produktu oraz paleta kompozycji zapachowych – idealnie współgrających z rodzajem produktu i jego przeznaczeniem, upodobaniami grupy docelowej, opakowaniem, designem i użytymi składnikami aktywnymi – daje gwarancję pełnego odbioru kosmetyku i podnosi jego atrakcyjność.

# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager