Zmiany w Grupie Delia - połączenie spółek Delia Cosmetics i Delia Cosmetics Distribution

Zmiany w Grupie Delia - połączenie spółek Delia Cosmetics i Delia Cosmetics Distribution

Strategia dalszego rozwoju, trwająca faza wzrostu, nowe inwestycje oraz systematyczne budowanie dystrybucji wpłynęły na przeorganizowanie struktur wewnętrznych Grupy Delia.

Z datą 30 kwietnia 2021r. nastąpiło połączenie spółek „Delia Cosmetics” Sp. z o.o. oraz „Delia Cosmetics Distribution” Sp. z o.o. z siedzibą w Rzgowie. Połączenie z zachowaniem aktualnej kadry oraz siedziby ma na celu uproszczenie struktury wewnętrznej Grupy Delia, a co za tym idzie:

  • ułatwienie współpracy z kontrahentami Delia Cosmetics,
  • efektywniejsze zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • lepszą egzekucję i kontrolę procesów wewnętrznych.

Połączenie spółek ma na celu jeszcze bardziej efektywne zarządzanie procesami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Sam proces nie spowoduje zmian wobec klientów Delia Cosmetics i pozwoli kontynuować współpracę w dotychczasowym kształcie i zakresie, a w najbliższej perspektywie udoskonali działania w każdym z wymienionych obszarów.

Połączenie poprzez przejęcie odbyło się w trybie przewidzianym w art. 492 §1 Kodeksu Spółek Handlowych, tj. poprzez przeniesienie całego majątku spółki „Delia Cosmetics Distribution” Sp. z o.o. (spółki przejmowanej) na rzecz „Delia Cosmetics” Sp. z o.o. (spółki przejmującej).  Wraz z zakończeniem reorganizacji bieżąca działalność operacyjna będzie prowadzona przez „Delia Cosmetics” Sp. z o.o., a spółka przejmowana zostanie wykreślona z KRS.

Zgodnie z art. 494 §1 Kodeksu Spółek Handlowych w wyniku tzw. sukcesji uniwersalnej praw i obowiązków spółki przejmowanej, w ramach połączenia spółek, wszelkie prawa i obowiązki przysługujące „Delia Cosmetics Distribution” Sp. z o.o. przysługują „Delia Cosmetics” Sp. z o.o.

Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków i właściciel trzech marek – Delia, Cameleo i Dr Szmich, należący do ścisłej czołówki na polskim rynku kosmetycznym i dynamicznie rozwijający działalność na rynkach zagranicznych. To firma z ponad 22-letnią tradycją, którą wyróżnia bogate portfolio produktów, nowoczesne zakłady produkcyjne i własne laboratoria. Kompletny, stale rozszerzany i zgodny z trendami asortyment produktowy Delii odpowiada potrzebom klientów na kilkudziesięciu światowych rynkach. Główne kategorie to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i do makijażu, flagowa linia Eyebrow Expert do pielęgnacji i koloryzacji brwi, sygnowana marką Delia, kosmetyki do pielęgnacji i koloryzacji włosów Cameleo, oraz gama produktów o działaniu dezynfekującym i antybakteryjnym marki Dr Szmich. Wraz z prężnie funkcjonującą działalnością kosmetyczną, firmę Delia Cosmetics wyróżnia zaangażowanie w działania filantropijne i CSR. Jako strategiczny partner fundacji Gajusz, Delia od lat pomaga pensjonariuszom hospicjów. Na tę działalność firma regularnie przekazuje część dochodu pochodzącego ze sprzedaży flagowego produktu – henny do brwi i rzęs. Delia Cosmetics od wielu lat wspiera kosmetyczne wybory Polek i umacnia ich wizję piękna oraz świadomość własnej wyjątkowości. Pod koniec 2020 roku marka wyznaczyła nowy kurs swojej działalności oparty na samoakceptacji realizowany pod hasłem AutenTYcznie Piękna. To strategia komunikacji bazująca na indywidualnym podejściu do każdej kobiety, a jej fundamentem jest uświadomienie o sile autentyczności i pewności siebie w dostrzeganiu własnego piękna.
# Newsy producenci
 reklama