W kampanii postawiono na dopasowane kanały, które pozwolą na precyzyjne dotarcie do kobiet z grupy docelowej – 18–45 lat. Po raz pierwszy w historii obecności na polskim rynku zaplanowano ją na ponad 700 nośnikach w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście.
Z kolei komunikacja w kanałach cyfrowych ma się przełożyć na ponad 100 mln wyświetleń. Sześciosekundowe wideo „Super Stay 24h Skin Tint” zobaczymy na największych platformach: YouTube, Facebooku i Instagramie oraz TikToku.
Zaangażowano także influencerów, m.in.:
Przygotowano także kilkusekundową reklamę podkładu jako dokrętkę do spotu tuszu Sky High, emitowanego w największych stacjach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.
Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.