Firma jest dobrze znana Polkom. Dziś jednak nie sposób prowadzić działań promocyjnych bez social mediów. Dlatego we współpracy z Joanną Drabik, właścicielką HC Agency, w kilkuetapowym konkursie skierowanym do użytkowniczek Instagrama, który wystartował podczas festiwalu SeeBloggers w Łodzi, marka rozpoczęła poszukiwania swojej nowej ambasadorki.
Konkurs na twarz marki składał się z kilku etapów: pierwszym było stworzenie zdjęcia lub rolki z produktem z marki VIANEK i wstawienie go na Instagramie z oznaczeniem profili marek Vianek i Sylveco oraz hasztagu #ambasadorkaVianek. Wszystkie zgłoszenia były zebrane i opublikowane na stronie producenta. Tu również odbył się kolejny etap konkursu - głosowanie użytkowniczek/użytkowników zgodnie z regulaminem konkursowym. Następnie trzy profile z największą ilością głosów przeszły do finałowego etapu (plus jedna dodatkowa osoba wskazana przez producenta). Po wyłonieniu laureatek, wszystkie 4 panie zostały zaproszone na weekend w Rzeszowie do pięciogwiazdkowego hotelu BRISTOL Tradition & Luxury.
Joanna Darwińska, dyrektor ds. marketingu i rozwoju produktów, zaprosiła laureatki do zwiedzania siedziby firmy i fabryki Sylveco, gdzie panie mogły zobaczyć na własne oczy, jak przebiega tworzenie kosmetyków od pracy koncepcyjnej do finalnego produktu, a przy okazji zapoznać się z historią marki VIANEK. Laureatki zostały zaproszone także do wzięcia udziału w sesji zdjęciowej. Nad ich wizerunkiem czuwali profesjonaliści z rzeszowskiej szkoły Makijażu Art. i salonu fryzjerskiego Beverly Hills. To dzięki nim dziewczyny mogły się poczuć się jak gwiazdy wielkiego ekranu. Wszystkie przygotowania oraz ich rezultat możemy zobaczyć w katalogach produktowych marki VIANEK, na stronie internetowej marki oraz w jej social mediach. Ale nie tylko - materiały backstage, reelsy, wywiady z laureatkami i zdjęcia sesyjne zostaną opublikowane w magazynie Zwierciadło, a fotoreportaż znajdziemy na blogu marki.
Nagrodę główną - kontrakt ambasadorski o wartości 10 000 zł oraz bycie ambasadorką marki VIANEK - zdobyła Roksana Przebieracz. Dzięki kontraktowi, Roksana będzie współpracowała z marką przez cały rok, a efekty współpracy będzie można obserwować na bieżąco w mediach społecznościowych oraz na firmowej stronie.