Stars from The Stars z dwiema nowymi ambasadorkami na pokładzie i kampanią na Twitchu

Stars from The Stars z dwiema nowymi ambasadorkami na pokładzie i kampanią na Twitchu

Do grona ambasadorek marki nieziemskich kosmetyków do świadomej pielęgnacji i makijażu dołączają nowe gwiazdy internetu - Wersow oraz Fusialka. W trzecim sezonie Stars from the Stars wchodzi w świat gamingu i jako pierwsza polska marka rozpoczyna szeroką kampanią promocyjną na Twitch.

Kampania influencerska obejmuje cykl działań we współpracy z marką w social mediach (TikTok, Instagram) oraz dedykowaną sesję zdjęciową.

Stars from The Stars to pierwsza w Polsce influencerska marka naturalnych, wegańskich kosmetyków do świadomej pielęgnacji włosów i ciała oraz makijażu, współtworzona we współpracy z najpopularniejszymi gwiazdami Internetu. W każdym sezonie produkty marki promuje ponad 100 topowych influencerów.

Nowe ambasadorki trzeciego sezonu

W tym sezonie marka stawia na współpracę z youtuberką Weroniką Sową, znaną w sieci jako Wersow oraz Kasią Bożek, występującą pod pseudonimem Fusialka. Wersow to aktualnie jedna z najbardziej wpływowych influencerek w Polsce. Jest pomysłową twórczynią, która swoimi filmami chce przekazywać widzom dobrą energię, spędzając intensywnie dzień, testując nowe aktywności lub organizując niespodzianki swoim bliskim. Jest miłośniczką szeroko pojętej mody, zna aktualne trendy i inspiruje obserwatorów.

Fusialka jest pasjonatką gier komputerowych - w szczególności Counter-Strike: Global Offensive, chociaż pierwsze kroki stawiała w kultowej wersji 1.6. Jako proplayerka wielokrotnie uczestniczyła w turniejach CS:GO, osiągając pasmo sukcesów. Poza gamingiem, uwielbia spędzać czas ze zwierzętami. Jeździ konno i ma pięknego psa Drakona. Jej najnowszą pasją stała się motoryzacja, dzięki czemu coraz częściej można oglądać jej zmagania na torach wyścigowych. Jako włosomaniaczka systematycznie pielęgnuje swoje długie, ciemne włosy.

Kampania promocyjna z influencerkami w roli głównej potrwa 3 miesiące i skupiać się będzie na promowaniu nowości marki - kosmetyków do makijażu.

Twich.tv- alternatywny świat gamingu

Marka Stars from The Stars w trzecim sezonie stawia również na gaming i wspólne odkrywanie alternatywnego świata. Rozpoczęła pierwszą tego typu współpracę z serwisem streamingowym - twitch.tv. To miejsce, gdzie streamerzy dzielą się z milionową społecznością wszystkim, co kochają, jednocześnie tworząc swój własny zakątek w Internecie. Współpracy towarzyszyć będzie kampania promocyjna  z influencerkami gamingowymi. Stars from The Stars, realizując nową strategię trzeciego sezonu, już niebawem ogłosi kolejne newsy gamingowe.

Partnerem marketingowym Stars from the Stars jest również TikTok. Marka bardzo intensywnie zaistniała na tym kanale i w szybkim czasie osiągnęła sukces, a sama platforma jest wiodącym kanałem budowania wizerunku marki.

Produkty marki są dostępne w sklepie internetowym marki oraz w Drogeriach Rossmann.

# Newsy producenci
 reklama