W ramach akcji marka przeniosła jeden z największych polskich serwerów Minecraft w scenerię gwiezdnej galaktyki, nadając mu kolory swoich kosmetyków. Na mapie rozgrywki zostały rozmieszczone skrzynie, w których gracze znajdą wirtualne produkty Stars From The Stars. Każdy z nich – np. puder, błyszczyk czy tusz do rzęs – oferuje przydatne ulepszenia w rozgrywce.
To kolejna aktywacja marki w obszarze gamingu. W październiku współpracę z nią nawiązały też najpopularniejsze polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu i Shiianah, których materiały na Instagramie i Twitchu wygenerowały blisko 2 mln odsłon.
- W powszechnym przekonaniu w gry wideo najczęściej grają chłopcy, jednak Minecraft to jeden z tych tytułów, które cieszą się największym zainteresowaniem młodszych dziewczyn i nastolatek. W tym wirtualnym świecie dostrzegliśmy sporą część naszej grupy docelowej, dlatego postanowiliśmy przenieść funkcjonalności kosmetyków bezpośrednio do gry – i właśnie tam zaprezentować ich działanie - mówi Maciej Zegarski, prezes zarządu w Stars.Space.
- Sektor beauty i branża kosmetyczna nie są tymi, które w kontekście gamingu przychodzą na myśl jako pierwsze. Jednak najnowsze dane Polish Gamers Observatory pokazują, że aż 44% dziewczynek w wieku 9-15 lat najchętniej spędza czas wolny grając w gry, w tym Minecraft. To jednocześnie wiek, w którym wiele z nich zaczyna przygodę z makijażem - wyjaśnia Kamil Jaworski, prowadzący projekt z ramienia agencji GetHero.
Dedykowany tryb rozgrywki w Minecraft został stworzony we współpracy z popularnym YouTuberem o nicku SzymeQ (925 tys. obserwujących). Akcja rozpoczęła się 13 stycznia i potrwa do 13 lutego – przez przez ten czas marka Stars From The Stars pozostanie gospodarzem serwera.