Stars from the Stars jeszcze mocniej wchodzi w gaming - to odpowiedź na wyzwania generacyjne

Stars from the Stars jeszcze mocniej wchodzi w gaming - to odpowiedź na wyzwania generacyjne

Marka Stars From The Stars przygotowała własny tryb rozgrywki w popularnej grze Minecraft. Od 13 stycznia użytkownicy mogą korzystać z wirtualnych kosmetyków, które wpływają na przebieg gry. To pierwszy polski brand z branży beauty, który zdecydował się na kampanię tego typu. Za realizację działań odpowiada GetHero.

W ramach akcji marka przeniosła jeden z największych polskich serwerów Minecraft w scenerię gwiezdnej galaktyki, nadając mu kolory swoich kosmetyków. Na mapie rozgrywki zostały rozmieszczone skrzynie, w których gracze znajdą wirtualne produkty Stars From The Stars. Każdy z nich – np. puder, błyszczyk czy tusz do rzęs – oferuje przydatne ulepszenia w rozgrywce.

To kolejna aktywacja marki w obszarze gamingu. W październiku współpracę z nią nawiązały też najpopularniejsze polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu i Shiianah, których materiały na Instagramie i Twitchu wygenerowały blisko 2 mln odsłon.


- W powszechnym przekonaniu w gry wideo najczęściej grają chłopcy, jednak Minecraft to jeden z tych tytułów, które cieszą się największym zainteresowaniem młodszych dziewczyn i nastolatek. W tym wirtualnym świecie dostrzegliśmy sporą część naszej grupy docelowej, dlatego postanowiliśmy przenieść funkcjonalności kosmetyków bezpośrednio do gry – i właśnie tam zaprezentować ich działanie -
mówi Maciej Zegarski, prezes zarządu w Stars.Space.

Wśród wirtualnych kosmetyków stworzonych przez markę znalazł się puder matujący (po jego użyciu gracze na pewien czas stają się niewidzialni), tusz unoszący rzęsy (dzięki niemu gracze mogą skakać wyżej) oraz olejek do ust (nadający połysk elementom ekwipunku).

- Sektor beauty i branża kosmetyczna nie są tymi, które w kontekście gamingu przychodzą na myśl jako pierwsze. Jednak najnowsze dane Polish Gamers Observatory pokazują, że aż 44% dziewczynek w wieku 9-15 lat najchętniej spędza czas wolny grając w gry, w tym Minecraft. To jednocześnie wiek, w którym wiele z nich zaczyna przygodę z makijażem - wyjaśnia Kamil Jaworski, prowadzący projekt z ramienia agencji GetHero.

Dedykowany tryb rozgrywki w Minecraft został stworzony we współpracy z popularnym YouTuberem o nicku SzymeQ (925 tys. obserwujących). Akcja rozpoczęła się 13 stycznia i potrwa do 13 lutego – przez przez ten czas marka Stars From The Stars pozostanie gospodarzem serwera.

# Newsy producenci
 reklama