Sensum Mare przedstawia nową identyfikację wizualną

Sensum Mare przedstawia nową identyfikację wizualną

Po 6 latach działalności na rynku beauty, Sensum Mare wprowadziło unowocześnioną identyfikację wizualną. Marka kosmetyczna wychodzi naprzeciw obecnym trendom w designie oraz wciąż zmieniającym się wymaganiom klientów.

Odświeżony logotyp czy nowe projekty opakowań kultowych kosmetyków – to tylko początek rebrandingu zaplanowanego na najbliższy rok.     

Nowa identyfikacja wizualna Sensum Mare

Marka zaprezentowała nową identyfikację wizualną już w zeszłym roku przy okazji launchu serum z peptydami i ceramidami z linii ALGOPRO. Również maska pod oczy oraz krem do rąk, które premierę miały w listopadzie 2023 zaprojektowane zostały w nowym designie którym marka będzie podążać w tym roku.

Styczeń nowego roku przyniósł odświeżoną wersję serum z witaminą C. Wszystkie zmiany podyktowane są wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu oraz nowymi potrzebami klientów. Sensum Mare już teraz jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek kosmetycznych na polskim rynku. Rebranding ma nie tylko umocnić tę pozycję, ale również stać się punktem wyjścia do realizacji dalszych celów strategicznych firmy. Od samego początku powstania założyciele marki chcieli, aby identyfikacja wizualna brandu była nowoczesna, premium i zgodna z najnowszymi trendami. W 2023 roku zdecydowali się więc na rebranding przy okazji premier nowości.

Ewolucja, nie rewolucja

- Rebranding jest ewolucją nie rewolucją choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy wygląd.  Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku jak również podążania i kreowania rynkowych trendów - mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel marki Sensum Mare.  

Łukasz Kołodziejek, drugi współzałożyciel marki, dodaje: - W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy nowe opakowanie naszego kultowego już produktu serum ALGOPRO C. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną zaprojektowane zostały również ostatnie premierowe produkty - serum ALGOPRO PEPTYDY, serum ALGOPRO CERAMIDY, maska pod oczy ALGOMASK oraz krem do rąk ALGOBODY. To pierwszy rebranding od momentu założenia marki. Niespodzianką dla naszych klientów będzie to, że w tym roku zaprezentujemy kolejne, odmienione opakowania kosmetyków. To dla nas kluczowa kwestia do realizacji celów strategicznych firmy. Rebranding będzie dotyczył wszystkich naszych produktów i będzie sukcesywnie realizowany przez cały 2024 rok.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi