Barbara Sturm, założycielka firmy, zachowa mniejszościowe udziały w firmie i nadal będzie pełnić funkcję dyrektora ds. rozwoju produktów i ambasadorki marki.
„Robimy kolejny ważny krok w poszerzaniu naszej pozycji w segmencie premium produktów do pielęgnacji skóry” – powiedział Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. „Nowe partnerstwo wzmacnia segment produktów do pielęgnacji skóry Puig i naszą obecność w USA” – dodał.
To nie pierwsza inwestycja w markę Dr. Barbara Sturm. W zeszłym roku nieujawnioną publicznie sumę zainwestowała w ten biznes Oprah Winfrey. Marka ma zresztą bliskie związki z gwiazdami i celebrytami globalnego formatu.
Barbara Sturm założyła firmę w roku 2011. Marka znana jest przede wszystkim z zabiegów przeciwstarzeniowych. W rozmowie z Cosmetics Business Sturm przyznała, że jej marka rozwijała się „organicznie” dzięki rekomendacjom i poleceniom bogatych i sławnych. „W Hollywood twarze ludzi są ich kapitałem. Są źródłem dochodów. Gdy zatem ktoś odkryje produkt, który mu naprawdę pomaga, nigdy go nie porzuci. To naprawdę coś, czego się trzyma, a potem naprawdę go wspiera” – mówiła w wywiadzie Barbara Sturm.