Polka autorką kampanii reklamowej dla marki CeraVe na rynek amerykański

Polka autorką kampanii reklamowej dla marki CeraVe na rynek amerykański

Dom produkcyjny Papaya Films New York we współpracy z Ogilvy Health New York przygotował kampanię dla marki CeraVe, należącej do koncernu L'Oreal.

Kampanię dla marki CeraVe, stworzoną we współpracy z nowojorskim oddziałem Ogilvy, wyreżyserowała reprezentowana przez Papaya Films Marysia Makowska. Film podkreśla takie wartości marki, jak innowacyjność, bliskie związki z nauką, zaangażowanie we współpracę z dermatologami, koncentrację na problemach skórnych i znalezieniu sposobów na ich pokonanie. Globalna kampania, która odbiega charakterem od typowych filmów w tym segmencie, wymagała nie tylko uniwersalnego języka filmowego, ale również uważności na różnorodność obsady w spocie.

Film dla L'Oreal to kolejna produkcja nowojorskiego oddziału Papaya Films. CeraVe to marka kosmetyków do nawilżania skóry ciała i twarzy. Brand cieszy się obecnie wysoką popularnością na social mediach wśród zetek i młodych millenialsów.

 

# Newsy producenci
 reklama