Nowa perfumeryjna marka LovenHate - bez obojętności
Nowa perfumeryjna marka Love'n'Hate - bez obojętności

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka kosmetyczna: love’n’hate. Producent oferuje wysokiej klasy perfumy o przepięknych kompozycjach i fantastycznej trwałości zapachu.

Pierwsza kolekcja inspirowana jest super-znanymi miastami świata. W czasie pandemii, która mocno ogranicza możliwości podróżowania, taka pachnąca alternatywa, staje się przyjemnym powrotem do dawnego świata. Do tego - jak każdy dobry zapach - poprawia nastrój i uruchamia wyobraźnię. A w tych czasach chyba bardzo tego potrzebujemy, by oderwać się od przygnębiającej rzeczywistości.

- Historia powstania love’n’hate jest ciekawa. Jeszcze kilka lat temu moja przygoda z modą i perfumami kończyła się na zakupach w galerii handlowej. Jednak dzięki mojej pracy i doświadczeniom zawodowym (pracowałem dla polskich marek fashion z segmentu premium) po prostu pokochałem tę branżę – mówi Łukasz Kowalski, współzałożyciel firmy.

Co ciekawe prawdziwym bodźcem do stworzenia własnej marki perfum okazało się jednak kolejne zawodowe doświadczenie Łukasza – tym razem w branży finansowej. Miał tam znów okazję obserwować różnych ludzi: jak się zachowują, w co ubierają, co mówią. - Ludzie generalnie mają potrzebę zadbania o siebie samych i o swój wizerunek, chcą dobrze wyglądać, ładnie pachnieć - uważa Kowalski.

Zauważył jednak, że na korporacyjnych korytarzach, w windach czy salach konferencyjnych, w których właśnie kończyło się spotkanie i zaczynało kolejne, przewijają się wciąż podobne zapachy. - Większość z nich piękna, ale powtarzająca się. Postanowiłem więc stworzyć swoją markę, z myślą o ludziach wymagających od życia więcej, ciekawych świata i zawsze głodnych czegoś nowego, jednak zawsze z zachowaniem najwyższej jakości – podsumowuje swój pomysł na stworzenie nowego brandu.

Styl, emocje, marzenia

Zawsze doceniał dobrze wykonane, wysmakowane, produkty. Uwielbiał poznawać świat, zaglądać za horyzont i inspirować się mieszankami kultur. Chciał to wszystko połączyć razem. Zadał więc sobie pytanie, w jaki sposób przekazać takie emocje? Wtedy uświadomił sobie, że zapach będzie idealnym nośnikiem…

- Poznałem fantastycznych ludzi, którzy pomogli mi zrealizować te założenia i tak powstało love’n’hate, czyli kochać i/lub nienawidzić, ale na pewno nie być obojętnym. Chciałem aby moje zapachy budziły kontrowersje, miały być inne, można je kochać lub po prostu nienawidzić ale niech nie będą obojętne. Mają budzić emocje. Pomogli mi w tym najlepsi specjaliści z Grasse we Francji, kolebki perfumiarstwa i jestem pewien, że udało nam się ten cel osiągnąć – dodaje Łukasz Kowalski.

Gdzie można kupić love'n'hate?

Perfumy obecnie sprzedawane są online na producenta i dystrybutorów, a także poprzez stacjonarne sklepy: Dom Towarowy w Warszawie (sklep w galerii Wola Park), Perfumeria Galeria Zapachu w Warszawie, Butik V.FRAAS Polska w Warszawie, Butik Classimo w Kielcach. Właściciele podkreślają, że cały czas szukają nowych partnerów w Polsce i za granicą.

Marka pozycjonuje się w segmencie premium. Flakon perfum kosztuje 299 zł.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager