Siostra Kylie Jenner i Kim Kardashian podpisała umowę o wartości (najprawdopodobniej) 14 mln USD, dołączając do Helen Mirren, Violi Davis i Amber Heard jako globalna twarz marki.
"To nowy szczyt w naszej misji wzmacniania pozycji każdej kobiety, wszędzie. W innych czasach Kendall Jenner mogła odnieść taki sukces jak obecnie, ale jej wartość, wybory i wizerunek mogły być definiowane, a nawet kontrolowane przez innych." - powiedziała Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President L'Oreal Paris. Jej zdaniem Kendall jest ucieleśnieniem wszystkiego, co reprezentuje pokolenie Z: samoświadomości, poczucia własnej wartości, niezależności.
"Jestem zaszczycona, że mogę być częścią grupy silnych, wpływowych kobiet i mogę wypowiedzieć kultowe słowa: "Jestem tego warta". Dołączenie do rodziny L’Oréal Paris i możliwość reprezentowania wszystkiego, za czym stoi marka, jest dla mnie niezwykle ważne i stanowi dopełnienie moich wartości." - komentuje Kendall Jenner. Szczególnie ważne jest dla niej promowanie solidarności między kobietami, prawdziwego siostrzeństwa, które łączy kobiety w każdym wieku i stylu życia, a także wspiera emocjonalnie oraz promuje różnorodne i inkluzywne piękno.
Pogłoski o współpracy Kendall z L'Oréal pojawiły się już po majowej gali MET, kiedy to Mary Phillips, makijażystka celebrytki, szczegółowo opisała na Instagramie kosmetyki, którymi pomalowała gwiazdę na ten szczególny event, oznaczając to hashtagiem #LOrealParisPartner.
Jenner była wcześniej twarzą Estée Lauder, marki do pielęgnacji skóry Proactiv i produktu do higieny jamy ustnej Moon. Teraz Kendal mówi kultowe: „Jestem tego warta”. Pierwsze kampanie z jej udziałem zaplanowane są na wrzesień 2023.