Tym samym L’Oréal udostępnił trzem miliardom graczy na całym świecie możliwość kreatywnej zabawy i wyrażania siebie w wirtualnej rzeczywistości.
L’Oréal wkracza do metaverse i udostępnia stylizacje dla awatarów na platformie Ready Player Me oraz wszystkich aplikacjach i grach z nią kompatybilnych, w tym Spatial, HiberWorld i VRChat.
Maybelline New York oferuje pięć makijaży, a L’Oréal Professionnel przygotował pięć zgodnych z trendami fryzur, które dają możliwość wyrażania siebie w cyfrowym świecie. Jednym z artystów zaangażowanych w projekt był Evan Rochette, projektant i programista 3D.
– Wierzymy, że przyszłość piękna będzie zarówno fizyczna, jak i cyfrowa oraz wirtualna. Nasze marki tworzą nowe, wciągające i niestandardowe doświadczenia w wirtualnej przestrzeni, grach, i reklamach. Angażujemy także wirtualnych ambasadorów i influencerów. Jesteśmy bardzo podekscytowani tworzeniem przyszłości piękna w Web3 i metaverse – mówi Asmita Dubey, chief digital & marketing officer w Grupie L’Oréal.