Marka BodyBoom szuka ambasadorki i ogłasza hashtag challenge na TikToku
Marka BodyBoom szuka ambasadorki i ogłasza hashtag challenge na TikToku

Polska marka kosmetyków BodyBoom stawia na platformę TikTok i w partnerstwie z nią ogłasza start konkursu, który wyłoni ambasadorkę tej marki.

Na TikToku pojawił się właśnie hashtag challenge #TwojaSuperMoc, w ramach którego do wygrania są atrakcyjne zestawy nagród, a na zwyciężczynię czeka roczny kontrakt, sesja okładkowa w magazynie Glamour i najnowszy iPhone 12 pro.

Konkurs potrwa od 14 maja do 1 czerwca 2021. Działania promocyjne obejmą prasę, digital oraz social media.

Wykorzystując potencjał viralowy platformy TikTok marka kosmetyków naturalnych BodyBoom ogłosiła właśnie hashtag challenge #TwojaSuperMoc, który wyłoni ambasadorkę marki. Do współpracy BodyBoom zaprosił znane na platformie influencerki, w tym m.in. @dobrafaza, @evelinaross_, @klatex, @ola_nowak, @sabinitta, @wersow. Pierwszy filmik z udziałem dziewczyn można już obejrzeć na: https://www.tiktok.com/@bodyboom_officialhttps://www.tiktok.com/tag/TwojaSuperMoc

„Od dawna śledzimy rosnącą popularność platformy TikTok i aktywnie odkrywamy jej funkcjonalności. Spośród polskich marek kosmetycznych pojawiliśmy się na platformie jako jedni z pierwszych i aktualnie profil marki BodyBoom jest jednym z największych w polskiej branży kosmetycznej. Wybraliśmy hashtag challenge, ponieważ to jedna z podstawowych form komunikacji na TikToku. Wierzymy, że viralowy charakter samej platformy i hashtag challenge, wyzwanie bazujące na układzie tanecznym – zgodnie z aktualnymi trendami TikToka, wykorzystanie specjalnych kreacji TikTok Ads zwiększających zasięg treści oraz zaproszenie do współpracy popularnych influencerek zagwarantują sukces konkursu. Dziewczyny na zgłoszenia mają czas do 1 czerwca.” – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, BabyBoom i FaceBoom.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest dołączenie do hashtag challenge oznaczonego #TwojaSuperMoc na TikToku, nagranie filmu z kreatywnym odtworzeniem układu choreograficznego do wybranego przez siebie utworu muzycznego oraz opublikowanie go na swoim profilu z dodaniem hashtagu #TwojaSuperMoc oraz oznaczeniem profilu @bodyboom_official.

Na podstawie zgłoszonych filmików zostanie wybranych 13 dziewczyn, 3 z nich otrzyma zaproszenie do udziału w warsztatach, podczas których wyłoniona zostanie laureatka konkursu. Panelistkami tego wydarzenia będą: Maria Jeleniewska @jeleniewska, Dominika Skirlo - Brand Strategist TikToka, Maja Naskrętska – Fashion Director Magazynu Glamour oraz Sylwia Rakowska – makijażystka gwiazd, znana m.in. ze swojej instagramowej akcji „Twarz to nie pisanka” promującej naturalny makijaż i naturalne piękno kobiet.

Działania promocyjne obejmą kanały social mediowe marki BodyBoom, digital oraz prasę. Informacje o konkursie pojawią się m.in. na www.glamour.pl i w magazynie Vogue oraz Glamour, który został patronem medialnym akcji. Oficjalnym partnerem konkursu jest platforma TikTok. 

To pierwsza tego typu kampania polskiej marki kosmetycznej na TikToku.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager