Na TikToku pojawił się właśnie hashtag challenge #TwojaSuperMoc, w ramach którego do wygrania są atrakcyjne zestawy nagród, a na zwyciężczynię czeka roczny kontrakt, sesja okładkowa w magazynie Glamour i najnowszy iPhone 12 pro.
Konkurs potrwa od 14 maja do 1 czerwca 2021. Działania promocyjne obejmą prasę, digital oraz social media.
Wykorzystując potencjał viralowy platformy TikTok marka kosmetyków naturalnych BodyBoom ogłosiła właśnie hashtag challenge #TwojaSuperMoc, który wyłoni ambasadorkę marki. Do współpracy BodyBoom zaprosił znane na platformie influencerki, w tym m.in. @dobrafaza, @evelinaross_, @klatex, @ola_nowak, @sabinitta, @wersow. Pierwszy filmik z udziałem dziewczyn można już obejrzeć na: https://www.tiktok.com/@bodyboom_official i https://www.tiktok.com/tag/TwojaSuperMoc.
„Od dawna śledzimy rosnącą popularność platformy TikTok i aktywnie odkrywamy jej funkcjonalności. Spośród polskich marek kosmetycznych pojawiliśmy się na platformie jako jedni z pierwszych i aktualnie profil marki BodyBoom jest jednym z największych w polskiej branży kosmetycznej. Wybraliśmy hashtag challenge, ponieważ to jedna z podstawowych form komunikacji na TikToku. Wierzymy, że viralowy charakter samej platformy i hashtag challenge, wyzwanie bazujące na układzie tanecznym – zgodnie z aktualnymi trendami TikToka, wykorzystanie specjalnych kreacji TikTok Ads zwiększających zasięg treści oraz zaproszenie do współpracy popularnych influencerek zagwarantują sukces konkursu. Dziewczyny na zgłoszenia mają czas do 1 czerwca.” – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, BabyBoom i FaceBoom.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest dołączenie do hashtag challenge oznaczonego #TwojaSuperMoc na TikToku, nagranie filmu z kreatywnym odtworzeniem układu choreograficznego do wybranego przez siebie utworu muzycznego oraz opublikowanie go na swoim profilu z dodaniem hashtagu #TwojaSuperMoc oraz oznaczeniem profilu @bodyboom_official.
Na podstawie zgłoszonych filmików zostanie wybranych 13 dziewczyn, 3 z nich otrzyma zaproszenie do udziału w warsztatach, podczas których wyłoniona zostanie laureatka konkursu. Panelistkami tego wydarzenia będą: Maria Jeleniewska @jeleniewska, Dominika Skirlo - Brand Strategist TikToka, Maja Naskrętska – Fashion Director Magazynu Glamour oraz Sylwia Rakowska – makijażystka gwiazd, znana m.in. ze swojej instagramowej akcji „Twarz to nie pisanka” promującej naturalny makijaż i naturalne piękno kobiet.
Działania promocyjne obejmą kanały social mediowe marki BodyBoom, digital oraz prasę. Informacje o konkursie pojawią się m.in. na www.glamour.pl i w magazynie Vogue oraz Glamour, który został patronem medialnym akcji. Oficjalnym partnerem konkursu jest platforma TikTok.
To pierwsza tego typu kampania polskiej marki kosmetycznej na TikToku.