Produkty Alkmie znajdują się na półce trendy, która dedykowana jest topowym markom – tym, które są doceniane przez konsumentów i wpisują się w aktualne trendy kosmetyczne.
Alkmie w swoich produktach łączy moc natury z innowacyjnymi formułami. W efekcie powstają kosmetyki, które charakteryzują się najwyższą jakością i skutecznością. Potwierdzają to opinie użytkowniczek kosmetyków, a także liczne wyróżnienia, które w prestiżowych plebiscytach beauty zdobyły produkty marki. Te przynależą do różnych linii, których w Alkmie jest aż 7, a każda z nich odpowiada na inne pielęgnacyjne wyzwanie – Hydro to przede wszystkim nawilżenie, Sun Protection zapewnia ochronę przeciwsłoneczną, Sun for everyone powstała z myślą o regeneracji skóry po ekspozycji słonecznej, Microbiome troszczy się o naturalną barierę skórną, Snow White minimalizuje przebarwienia i rozjaśnia skórę, a Anti-Age działa przeciwstarzeniowo. Wszystkie produkty wchodzące w skład tych linii posiadają certyfikat cruelty-free oraz produkowane są z największą dbałością o środowisko.
- W Alkmie stawiamy na ciągły rozwój, który przejawia się zarówno poprzez wprowadzanie nowych produktów do portfolio, jak i poszerzanie sieci dystrybucji. Ogromnie cieszy nas fakt, iż nasze produkty oprócz drogerii internetowej Super-Pharm, są teraz dostępne również stacjonarnie. Powodem do dumy jest również fakt, że kosmetyki Alkmie stoją tam na półce trendy, obok innych znamienitych, naturalnych brandów. Jesteśmy pewni, że stacjonarna dostępność w Super-Pharm sprawi, iż dla miłośników Alkmie, korzystanie z naszych produktów będzie jeszcze bardziej dogodne. Wierzymy też, że dzięki temu osoby, które do tej pory nas nie znały – dowiedzą się o naszej marce, postanowią przetestować nasze formuły i dołączą do grona wielbicieli Alkmie – mówi Paulina Kulikowska, Managing Director Alkemie Group.
Poszerzenie sieci dystrybucji o drogerie stacjonarne Super-Pharm to duży, pod kątem biznesowym krok, który znacząco zwiększa widoczność Alkmie, a docelowo ma sprawić, że wzmocni się jej świadomość wśród konsumentów.