Lush świętuje 27 kwietnia, bo to... światowy dzień bomby do kąpieli

Lush świętuje 27 kwietnia, bo to... światowy dzień bomby do kąpieli

Czy wiesz, że współzałożycielka firmy LUSH i wynalazca produktów Mo Constantine opracowała pierwszą bombę do kąpieli w 1989 roku?

Patent na ten rewelacyjny wynalazek marka otrzymała 27 kwietnia 1990 roku. Dlatego co roku LUSH świętuje tę przełomową datę, czyli Światowy Dzień Bomby do Kąpieli!

Firma LUSH uzyskała patent na bomby kąpielowe krótko po tym, jak Mo Constantine - jedna z założycielek i wynalazczyń firmy - zrobiła pierwszą na świecie bombę do kąpieli w swojej ogrodowej szopie w 1989 roku. Radość z gorącej, kolorowej i zabawnej kąpieli jest bardziej popularna niż kiedykolwiek. Niezależnie od tego, czy chodzi o kolory, zapachy, #bathart czy relaksujące doświadczenie, świat zakochał się w tym ikonicznym wynalazku od LUSH.

Jak do tego doszło? Wiemy!

Jest rok 1989. Na południu Anglii wynalazczyni i współzałożycielka firmy LUSH - Mo Constantine eksperymentuje z nowymi formułami, kolorami i kształtami, aby wprowadzić swój projekt w życie. Za wzór służą jej musujące tabletki przeciwbólowe. Z mieszaniny kwasu cytrynowego, sody oczyszczonej i olejków eterycznych wymyśla produkt, który na zawsze zmieni świat kąpieli: pierwszą na świecie bombę do kąpieli.

LUSH ma w swojej ofercie mnóstwo wariantów bomb kąpelowych, o różnych kształtach, zapachach, działaniu na skórę.

A teraz coś nowego, coś cyfrowego!

W marcu tego roku firma LUSH Cosmetics zaprezentowała pierwszą cyfrową bombę do kąpieli Bath Bot i swoją nową aplikację na festiwalu SXSW w Austin w Teksasie.

Pierwsza na świecie cyfrowa bomba do kąpieli to zabawny, kreatywny i rewolucyjny wynalazek, który wykorzystuje nowoczesną technologię, aby usprawnić codzienną rutynę. Po sparowaniu LUSH Bath Bot z aplikacją LUSH Bathe (iOS, Android) przez Bluetooth i wybierając dowolną świeżą, ręcznie robioną bombę do kąpieli LUSH z interfejsu aplikacji, można cieszyć się spersonalizowanym doświadczeniem, które angażuje wszystkie zmysły.

"W LUSH wierzymy w niesamowite, ręcznie robione produkty. Nasz pierwszy produkt technologiczny Bath Bot jest odzwierciedleniem tego przekonania. Celem Bath Bot i aplikacji LUSH jest wykorzystanie technologii dla dobra i tworzenie unikalnych doświadczeń zmysłowych" - Jack Constantine, Head of Digital w firmie LUSH.

Cyfrowa bomba do kąpieli jest obecnie dostępna tylko w przedsprzedaży na stronie producenta - nie ma możliwości kupienia jej w sklepach. Wysyłka będzie możliwa dopiero na jesieni. Na razie firma zaprasza klientów do zapisania się na listę oczekujących.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi