Lubię Siebie - kampania Kliniki Strzałkowski startuje po raz trzeci

Lubię Siebie - kampania Kliniki Strzałkowski startuje po raz trzeci

Katarzyna Herman, Jowita Budnik, Joanna Liszowska, Aleksandra Hamkało i Małgorzata Pieczyńska dołączyły do grona ambasadorek 3.edycji znanej kobiecej akcji.

Nowe ambasadorki 3.edycji projektu #lubiesiebie mówią jednym głosem. Samoakceptacja jest ważna, samoakceptacja pomaga w życiu, samoakceptacja jest wręcz niezbędna. Samoakceptacja siebie jest bezwarunkowa; oznacza to, że akceptujesz siebie takim, jakim jesteś. To najlepszy prezent jaki możemy sobie zrobić – lubić siebie. Kiedy się same lubimy, świat też będzie nas lubił.

Ambasadorki 3.edycji namawiają kobiety, aby polubiły siebie, bo wtedy życie jest łatwiejsze i milsze. W ramach akcji #lubiesiebie podkreślamy, że niezmiennie całe piękno jest w człowieku. Zadbany wygląd, zdrowa i promienna skóra to wspaniałe dopełnienie i warto o to dbać, ale nie może być to istotą i sensem życia.

A tak o istocie lubienia siebie mówią  w fimie ambasadorki 3.edycji.


Pomysłodawca i inicjator akcji doktor Franciszek Strzałkowski, twórca Kliniki Strzałkowski, podsumowuje kampanię: „Cieszę się, że jest to już 3.edycja projektu #lubiesiebie. Jest mi niezmiernie miło, czuję się naprawdę zaszczycony, że po raz kolejny dołączyły do nas inspirujące kobiety i że razem możemy dla innych kobiet zrobić coś cennego i ważnego.”

Partnerami 3. Edycji są Fillmed Polska i Oslo Skin Lab  

„Filozofia marki Laboratoires FILLMED opiera się na myśli „positive pro-ageing" - akceptacji siebie i cieszenie się życiem bez względu na wiek. To także wolność w dokonywaniu wyborów i świadomość, że stawianie na siebie - bo #lubiesiebie - jest najlepszym wyborem. Doskonale wpisuje się to w ideę kampanii #LubięSiebie i self-love jako przykładu pozytywnego egoizmu. Jednak w obecnych czasach, kiedy każdy ma dostęp do aplikacji poprawiających wygląd, niezwykle ważne jest wsparcie w budowaniu wysokiej samooceny i wiary w siebie. Nie mogło nas zabraknąć w Projekcie #LubięSiebie, którego jesteśmy partnerem już po raz drugi. Uczmy się czerpać przyjemność z tego, że dojrzewamy oraz w jaki sposób to robimy” – mówi Monika Nowak-Bartyzel, dyrektor generalna Laboratoires FILLMED Polska

„Oslo Skin Lab to skandynawska marka, w sercu której drzemie filozofia slow-age. Na czym właściwie polega ta filozofia? Najprościej mówiąc, na kochaniu i akceptowaniu siebie – w każdym wieku i na każdym etapie życia, ponieważ życie zawsze może zaoferować nam wiele, a tylko od nas zależy czy i w jaki sposób to przyjmiemy. Naszym flagowym produktem jest bioaktywny kolagen The Solution™, który powstał, by opóźniać i spowalniać procesy starzenia, lecz nie zaprzeczać im. W Oslo Skin Lab jesteśmy pewni, że możemy dbać o siebie, w zgodzie ze sobą, a także miłością i szacunkiem do upływu czasu. I tego też uczymy kobiety każdego dnia. Współpraca z Kliniką Strzałkowski i bycie partnerem kampanii #Lubiesiebie idealnie dopełnia się z naszą misją.” – mówi Natalia Zgorzelska z Oslo Skin Lab

1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.

Kolejna 4. już edycja projektu, z udziałem nowych ambasadorek wystartuje w marcu 2024 roku.
# Newsy producenci
 reklama