Kosmetyczne inspiracje zza oceanu: YSE Beauty - marka dla pokolenia X

Kosmetyczne inspiracje zza oceanu: YSE Beauty - marka dla pokolenia X

Modelka, aktorka i autorka podcastów - Molly Sims - dodała rok temu kolejną rolę do swojego CV – jest założycielką i dyrektorką kreatywną YSE Beauty.

YSE Beauty (wymawiane „wise”, czyli mądry/a) jest wynikiem poszukiwań Molly odpowiednich produktów, których mogłaby stale używać, aby uzyskać najlepszą możliwą skórę, jednocześnie oddając się najprostszym przyjemnościom życia.

Miłośniczka piękna w swoich podcastach przeprowadziła wcześniej liczne wywiady z największymi ekspertami w tej dziedzinie, wypróbowała tysiące produktów kosmetycznych i po ponad 2 latach badań i rozwoju wprowadziła na rynek własne formuły, które zapewniają łatwą i skuteczną, klinicznie sprawdzoną rutynę.

fot. Colin RentmeesterFokus na przebarwienia

Sims, która przez wiele lat zmagała się z hiperpigmentacją, nie mogła znaleźć skutecznych rozwiązań, aby je leczyć. Rozumie, że jej skóra wygląda zupełnie inaczej w wieku 49 lat niż w wieku 22 lat.

YSE Beauty oferuje skuteczne rozwiązania dla kobiet, które podobnie jak Molly zmagają się z przebarwieniami, uszkodzeniami słonecznymi, fotostarzeniem i bliznami potrądzikowymi. Wiedząc, że wiele kobiet zmaga się z widocznymi oznakami narażenia na zanieczyszczenie środowiska, przewlekły stres, zmiany hormonalne, nadmierne nasłonecznienie i ekspozycję na niebieskie światło, produkty YSE Beauty koncentrują się na zapewnieniu najlepszego rozwiązania.

- Dostrzegłam lukę na rynku: prostej pielęgnacji skóry, która łączy w sobie badania kliniczne poparte naukowo z pięknem i wygodą luksusu. Dlatego założyłam YSE Beauty, aby stworzyć starannie dobraną kolekcję produktów, które pracują dla Ciebie bez przestoju – ponieważ nigdy nie chcę przegapić czwartego meczu sportowego mojego dziecka w weekend ani spotkania z przyjaciółmi. Czas, abyśmy wszyscy stali się mądrzejsi w kwestii pielęgnacji skóry i sposobu, w jaki żyjemy – mówi Molly Sims.

Współtworzone z profesjonalistami, testowane dermatologicznie

Sims współpracowała z SOS Beauty, inkubatorem marek z siedzibą w Los Angeles i to razem z tym zespołem stworzyła produkty poparte wynikami klinicznymi. Zapewniając konsumentom pełną rutynę dzienną i nocną, YSE Beauty oferuje również ukierunkowane zabiegi, takie jak The Problem Solver Brightening Treatment czy jednocześnie delikatne i skuteczne płatki złuszczające Your Favorite Ex (ta nazwa jest dość przewrotna, ale koresponduje przecież dobrze z życiowym doświadczeniem wielu osób generacji X).

- Uzbrojeni w informacje i dostęp do najlepszych ekspertów w dziedzinie pielęgnacji skóry i dermatologów w kraju, postanowiliśmy opracować wyjątkowy, starannie opracowany system, który pomoże kobietom odkryć ich najjaśniejszą, najbardziej promienną skórę. Naszym zadaniem było zebranie wszystkich zebranych przez założycielkę informacji o jej oczekiwaniach, połączenie z najnowszymi badaniami i stworzenie linii, która jest nie tylko wyjątkowa i skuteczna, ale także zaprojektowana tak, aby idealnie pasowała do tej grupy demograficznej: prawdziwych ludzi z zapracowanym życiem, którzy szukają skutecznej rutyny, która pozwoli im spędzać mniej czasu na martwieniu się o swoją skórę, a więcej na cieszeniu się życiem – przekonuje Charlene Valledor, prezeska i współzałożycielka SOS Beauty.

Kosmetyki kosztują w USA ok. 45-90 USD. Design marki utrzymany jest w trendzie minimimalistycznej elegancji.
# Newsy producenci
 reklama