Kosmetyczna reprezentacja w Komisji Etyki Reklamy
Kosmetyczna reprezentacja w Komisji Etyki Reklamy

Joanna ŁodygowskaJoanna Łodygowska, szefowa komunikacji w firmie Dr Irena Eris, została wybrana na trzecią kadencję w Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Etyki Reklamy.

Joanna w KER działa nieprzerwanie od 2013 roku. 

Nowymi członkami Komisji wywodzącymi się z branży kosmetycznej zostali: Donata Wolińska, CMO L'Oréal Polska oraz Maciej Lasoń, manager ds. komunikacji Unilever Polska. Kolejną kadencję w KER pełnić będzie również Małgorzata Rokita, dyrektor marketingu Procter&Gamble.

Komisja Etyki Reklamy (KER) jest organem rozstrzygającym o zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem Etyki Reklamy. W skład KER wchodzi 30 arbitrów powoływanych przez przedstawicieli trzech środowisk związanych z reklamą: reklamodawców, media oraz agencje reklamowe. Zarząd Rady Reklamy powołuje dodatkowo Arbitra-referenta, który odpowiada za badanie spełniania przez wpływające skargi wymogów formalnych, wspomaga również pracę zespołów orzekających.
 
Osoby zasiadające w KER są ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie reklamy, mediów oraz marketingu.
# Newsy producenci
reklama