Kampania Resibo: You make beauty. We care. W duchu marki

Kampania Resibo: You make beauty. We care. W duchu marki

Resibo wystartowało z nową kampanią, w której manifestuje bliskie sobie wartości.

Polska marka kosmetyków stawia przede wszystkim na odwagę rozumianą jako walka ze stereotypami, zupełnie inny sposób mówienia o pięknie i nowatorskie podejście do pielęgnacji.

Resibo od początku odważnie buduje markę stawiając na skuteczne kosmetyki, edukując na temat ważnych społecznie spraw i współpracując z innymi kobiecymi markami. Teraz postanowiło jeszcze bardziej zaakcentować bliskie sobie wartości. Marka ruszyła właśnie z komunikacją, w której wyraźnie wybrzmiewają emocje, wolność i siła. Będzie też chciała zmierzyć się ze stereotypami, z jakimi kobiety spotykają się na co dzień.

 – W Resibo wierzymy, że nie musisz rezygnować z siebie w obliczu życiowych obowiązków. Nie musisz ukrywać swoich emocji ani dostosowywać się do cudzych oczekiwań. Nasza marka jest manifestem wolności i pewności siebie – mówi Ewelina Kwit-Betlej, twórczyni marki Resibo.

You make beauty. We care.

Resibo to polska, rozpoznawalna i ceniona marka, która łączy naturę z nowoczesną technologią, tworząc kosmetyki o zaawansowanych formulacjach. W nowej kampanii wizerunkowej możemy zobaczyć, jaka jest osobowość Resibo – skupiona na prawdziwym pięknie, którego częścią są emocje oraz sile i odwadze, którą mamy w sobie. W ten sposób marka również zachęca innych do tworzenia tego piękna na własnych zasadach. Odwaga, zaufanie, skuteczność, innowacyjność – to wartości, które odnoszą się zarówno do produktów Resibo, społeczności wokół marki, relacji wewnętrznych i zewnętrznych, jak i języka komunikacji, którym posługuje się marka.

Główną twarzą kampanii jest Ewelina Kwit-Betlej, twórczyni marki Resibo, która występuje w towarzystwie modelki i modela. Autorem zdjęć jest Marek Straszewski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych polskich fotografów, specjalista od portretowania gwiazd i współpracownik luksusowych magazynów. Pracował m.in. dla Dior, Kinder Bueno, Big Star, Toyota i Apart. To już druga wspólnie zrealizowany projekt tego fotografa z marką Resibo – Marek Straszewski jest też autorem zdjęć do linii produktów słonecznych Suncare, inspirowanej bóstwami słonecznymi.

Solidne wsparcie dla skóry z efektem WOW!

– Skuteczność to nasze drugie imię. Wprowadzamy na rynek tylko takie kosmetyki, z których jesteśmy w 100% zadowoleni. Chcemy też, aby pielęgnacja sprawiała radość. Była wyczekanym momentem czułości tylko dla siebie. Pozwalała czerpać z niej radość – mówi Ewelina Kwit-Betlej.

 

# Newsy producenci
 reklama