- Uwielbiam naturę i zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym staram się wybierać oraz wspierać ekologiczne rozwiązania. Chitozan będący podstawą kosmetyków ChitoneCare powstaje z pancerzy skorupiaków, które stanowią odpad. ChitoneCare daje im drugie życie, pozyskując z nich wyjątkowy składnik, który oprócz właściwości bakteriobójczych i odżywczych, pozostawia na skórze delikatny filtr ochronny. Uwierzyłam w te produkty, ponieważ nie widziałam podobnego kosmetyku na rynku. Cenię sobie ich prosty i naturalny skład, a przede wszystkim po prostu lubię ich używać. Chciałabym, aby za sprawą mojego wizerunku więcej osób mogło poczuć ich działania na własnej skórze i pokochać je tak, jak ja - komentuje Joanna Jabłczyńska.
Kosmetyki ChitoneCare tworzone są w oparciu o Polski Produkt Przyszłości - hydrożel chitozanu, powstały na Politechnice Gdańskiej. Wiedza i doświadczenie naukowe pozwoliła twórcom marki zastosować nowinki biotechnologiczne w życiu codziennym. To co wyróżnia markę to prosty i naturalny skład. Chitozan pochodzi w 100% z natury i jest produktem wpisującym się w trend zero waste.
- Joanna Jabłczyńska swoją postawą, podejściem do natury, otaczającego nas świata wpisuje się w filozofię naszej firmy - konkluduje Robert Widomski, dyrektor sprzedaży i marketingu ChitoneCare.
Ambasadorka marki mocno podkreśla jej wyjątkowy charakter, mówiąc: - Uwierzyłam w te produkty, bo nie widziałam podobnego kosmetyku na rynku.