Huda Beauty po raz kolejny udowadnia, że social media są jej siłą
Huda Beauty po raz kolejny udowadnia, że social media są jej siłą

Rok dopiero się zaczął, a kultowa marka makijażowa Huda Beauty, zelektryzowała swoich fanów informacją, że jej najnowszy produkt za chwilę pojawi się w sprzedaży.

Nowość to żadne osiągnięcie w tym biznesie, ale tu chodzi o fakt, że tę nowość, a właściwie udoskonalenie wcześniejszego produktu, marka stworzyła na podstawie opinii zamieszczanych w social mediach przez jej konsumentki.

Marka poinformowała, że bierze sobie do serca wszelkie krytyczne uwagi na temat podkładu #FauxFilter, dodaje do tego oczekiwania zgłaszane przez ponad 48 mln społeczność marki na Instagramie i po dogłębnym researchu zaczyna prace nad wersją 2.0 produktu. To oczywiście jeszcze mocniej zaangażowało i tak oddane klientki do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i uwagami, zarówno co do wcześniejszego podkładu, jak też oczekiwań związanych z nowością.

Już wiadomo, że nowy produkt nazywać będzie się #FauxFilter Luminous Matte. Ma być ultra lekki, dobrze współgrający ze skórą. Będzie jednocześnie dodawał matu i świetlistości (poprzednik był zdaniem użytkowniczek zbyt matowy). Formuła kosmetyku wykorzystuje polimery o wysokim współczynniku załamania światła wraz z ultramiękkimi półprzezroczystymi sferycznymi proszkami, które zapewniają efekt rozpraszania światła, jednocześnie rozmywając drobne linie i pory. Podkład doda skórze miękkości i jedwabistości, nie będzie przesuszać skóry i będzie bezzapachowy.

Założycielka marki Huda Kattan dobrze też wie, jak komunikować produkt, by trafiał w emocje "tu i teraz". O nowości mówi, że formuła produktu będzie "odporna na życie" (life-proof), "niezależnie, co ten rok rzuci nam pod nogi". Zapewnia, że podkład sprawdzi się zarówno podczas letnich upałów, jak też w chłodzie zimy.

Na rynku amerykańskim kosmetyk będzie kosztować 40 USD. Dostępny będzie w slepie internetowym marki oraz w sieci Sephora. 

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager