Huda Beauty po raz kolejny udowadnia, że social media są jej siłą

Huda Beauty po raz kolejny udowadnia, że social media są jej siłą

Rok dopiero się zaczął, a kultowa marka makijażowa Huda Beauty, zelektryzowała swoich fanów informacją, że jej najnowszy produkt za chwilę pojawi się w sprzedaży.

Nowość to żadne osiągnięcie w tym biznesie, ale tu chodzi o fakt, że tę nowość, a właściwie udoskonalenie wcześniejszego produktu, marka stworzyła na podstawie opinii zamieszczanych w social mediach przez jej konsumentki.

Marka poinformowała, że bierze sobie do serca wszelkie krytyczne uwagi na temat podkładu #FauxFilter, dodaje do tego oczekiwania zgłaszane przez ponad 48 mln społeczność marki na Instagramie i po dogłębnym researchu zaczyna prace nad wersją 2.0 produktu. To oczywiście jeszcze mocniej zaangażowało i tak oddane klientki do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i uwagami, zarówno co do wcześniejszego podkładu, jak też oczekiwań związanych z nowością.

Już wiadomo, że nowy produkt nazywać będzie się #FauxFilter Luminous Matte. Ma być ultra lekki, dobrze współgrający ze skórą. Będzie jednocześnie dodawał matu i świetlistości (poprzednik był zdaniem użytkowniczek zbyt matowy). Formuła kosmetyku wykorzystuje polimery o wysokim współczynniku załamania światła wraz z ultramiękkimi półprzezroczystymi sferycznymi proszkami, które zapewniają efekt rozpraszania światła, jednocześnie rozmywając drobne linie i pory. Podkład doda skórze miękkości i jedwabistości, nie będzie przesuszać skóry i będzie bezzapachowy.

Założycielka marki Huda Kattan dobrze też wie, jak komunikować produkt, by trafiał w emocje "tu i teraz". O nowości mówi, że formuła produktu będzie "odporna na życie" (life-proof), "niezależnie, co ten rok rzuci nam pod nogi". Zapewnia, że podkład sprawdzi się zarówno podczas letnich upałów, jak też w chłodzie zimy.

Na rynku amerykańskim kosmetyk będzie kosztować 40 USD. Dostępny będzie w slepie internetowym marki oraz w sieci Sephora. 

# Newsy producenci
 reklama