Herbapol - marka prosto z natury

Herbapol - marka prosto z natury

Jak powstają produkty, które naprawdę swą jakość i działanie zawdzięczają naturalnym składnikom? Ekspertem w ich tworzeniu jest Herbapol-Lublin, który już od ponad 70 lat daje polskim rodzinom to, co najlepsze – prosto z natury.

Do tego niezbędne jest bogate doświadczenie, szeroka wiedza, nowoczesne technologie, ale i prawdziwa pasja do ziół i owoców.

Natura – od niej wszystko się zaczyna

Powrót do natury można z pewnością uznać za jeden z najpotężniejszych współczesnych trendów. - Łączy nas umiłowanie roślin – mówi dr hab. Artur Zagajewski, wybitny botanik. – Zarówno tych zwykłych, choć niezwykłych, ozdobnych. I tych wyjątkowych, leczniczych i … magicznych. Myślę, że każdy z nas zdaje sobie sprawę, jak fascynujący, jak różnorodny, jak spektakularny jest to świat. Mikro- i makroświat roślin w zasięgu ręki.

To właśnie w tym świecie natury Herbapol-Lublin był i jest niezwykle mocno zakorzeniony. - To wyznacza tożsamość naszej firmy - mówi Evagelos Evangelou, prezes zarządu Herbapol-Lublin S.A. - Stoją za nami: bogata tradycja, ogromne doświadczenie i szeroka, ugruntowana wiedza o ziołach i owocach. Dzięki naturze możemy się rozwijać – w niej bowiem znajdujemy inspiracje do tworzenia nowych produktów, to również z niej pozyskujemy nasze roślinne surowce. I mogę z całą pewnością stwierdzić, że jesteśmy w tym prawdziwymi ekspertami. Inspirowani przez naturę, otwieramy się na nowe możliwości działania. Bazując na naszej wiedzy o roślinnych surowcach i na doświadczeniu, jako firma o ugruntowanej pozycji w branży spożywczej, weszliśmy do zupełnie nowej kategorii – tworząc markę Polana. W ten sposób naturalnie łączymy świat żywności i kosmetyków i dostarczamy wyjątkowe produkty, które wspierają to, czego wszyscy dziś tak bardzo potrzebujemy – czyli holistyczną dbałość o siebie samych i naszych bliskich.  

Źródła naturalnych surowców

Herbapol-Lublin współpracuje z ponad tysiącem zbieraczy i plantatorów w całej Polsce i wykorzystuje ponad 70 rodzajów surowców roślinnych. Firma pozyskuje zioła zarówno ze stanu naturalnego (są to rośliny dziko występujące w naturze) oraz z celowych upraw zielarskich. Łąki, lasy i kontrolowane plantacje, z których korzysta Herbapol-Lublin, znajdują sią w najczystszych regionach Polski, takich jak Warmia, Mazury, Podlasie, Lubelszczyzna, Bieszczady. Zioła są zbierane w momencie pełnej dojrzałości i w zgodzie z kalendarzem natury. Zarówno plantatorzy, jak i zbieracze, to osoby o ogromnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, niejednokrotnie przekazywanym z pokolenia na pokolenie. Eksperci Herbapolu organizują dla nich także regularne, dodatkowe szkolenia, aby tę wiedzę nieustannie rozszerzać. Firma priorytetowo traktuje współpracę z pobliskimi dostawcami, dzięki czemu może wspierać społeczności lokalne i  skracać czas transportu surowców do zakładów.

Kontrola jakości i produkcja

Zanim zioła, na bazie których Herbapol-Lublin tworzy swoje herbatki, mogą trafić do ich opakowań, mija aż 9 miesięcy. To czas przeznaczony na wieloetapowe procesy służące zapewnieniu najwyższej jakości i gwarancji bezpieczeństwa. Firma skrupulatnie kontroluje dostarczane zioła, wykorzystując innowacyjne techniki i najnowszy sprzęt. Herbapol-Lublin posiada własne laboratoria, a potwierdzeniem wysokich standardów produkcji są renomowane certyfikaty.

Produkty wypełnione naturą

Herbapol-Lublin to również troska o naturalną pielęgnację. A zapewnia ją marka Polana, stworzona w oparciu o ekspercką wiedzę botaniczną i wieloletnie doświadczenie zielarskie i będąca źródłem holistycznej pielęgnacji skóry i naturalnego piękna. – Natura i zioła to znany od lat, niezawodny sprzymierzeniec w trosce o dobre samopoczucie i urodę ­– mówi Izabela Łuczak, senior brand manager w Herbapol-Lublin S.A. – To właśnie ku niej zwracamy się poszukując skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o swój wygląd. Zapewnia je nasza marka Polana. Warto zaufać naturalnym produktom, które mogą w pełni zaspokoić nasze potrzeby pielęgnacyjne i zapewnić kompleksową troskę o skórę ciała i włosy.

# Newsy producenci
 reklama