„Nasza wizja wzmocnienia pozycji globalnej społeczności, która podziela naszą wizję pozytywności, inkluzywności i dostępności, oznacza, że wkraczamy na rynki, na których istnieje możliwość bardziej bezpośredniego kontaktu z konsumentami” – napisano w oświadczeniu marki.
Dyrektor generalny e.l.f Beauty Tarang Amin dodał, że widzi duże perspektywy rozwoju marki na wielu rynkach zagranicznych, a Wielka Brytania jest swego rodzaju pasem startowym w Europie.
To posunięcie jest częścią strategii e.l.f. Beauty zwiększenia sprzedaży międzynarodowej, która wzrosła w ostatnim kwartale o 119% rok do roku. Marka rozwija zarówno ofertę w sektorze kosmetyków kolorowych, jak i pielęgnacji skóry. e.l.f. Beauty weszła na rynek brytyjski w 2014 roku i obecnie zajmuje szóste miejsce wśród marek kosmetyków do makijażu na rynku masowym.
Marka zadebiutowała także na rynku włoskim pod koniec 2023 roku i jest obecnie najlepiej sprzedającą się marką makijażu zarówno masowego, jak i prestiżowego w sieci detalicznej Douglas. Biuro w Londynie uzupełnia oddzialy e.l.f. o istniejące już siedziby w Kalifornii, Nowym Jorku, Los Angeles, New Jersey i Szanghaju.