Dove - nowa kampania marki - Odwaga jest piękna
Dove - nowa kampania marki - Odwaga jest piękna

Dove to marka, która przełamała w reklamie niejeden stereotyp, niejedno uproszczenie, niejedną banalizację. W dobie koronawirusa ponowanie udowadnia, że ma doskonałe wyczucie społeczne.

Unilever ruszył właśnie z nową odsłoną kampanii reklamowej „Real Beauty”. Pokazuje w niej ososby zmęczone wielogodzinną pracą, które zajmują się ludźmi chorymi na koronawirusa. W ten sposób marka chce oddać hołd służbie zdrowia.

Szef marki Unilevera stwierdził, że „rozmowy na temat piękna, jakkolwiek istotne wydawały się kilka miesięcy temu, teraz wydają się powierzchowne”. Dlatego marka Dove chce dać nowy wymiar reklamom z serii „Real Beauty” poprzez rozpoczętą właśnie w USA kampanię reklamową pod hasłem „Odwaga jest piękna”. Pokazano w niej twarze pracowników służby zdrowia zmęczone, ze śladami po noszeniu sprzętu ochronnego podczas kryzysu wywołanego koronawirusem.

Pomysł powstał w agencji Ogilvy w Kanadzie. Wykorzystane w kampanii grafiki to zdjęcia pracowników służby zdrowia na pierwszej linii walki z wirusem, wykonane przez włoskiego fotografa Alberto Giuliani.

Brawo! #StaySafe


 

# Newsy producenci
 reklama