Wprowadzając na rynek innowacyjne formuły i produkty, ale także korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak rozszerzona inteligencja, umacnia reputację firmy, która nigdy się nie zatrzymuje, a jedyną pewną jest “zmiana”.
Świętowanie jubileuszu Delii rozpoczęło lansowanie bestsellerowej kolekcji do kompleksowej pielęgnacji stóp Good Foot i przedstawienie jej nowej odsłony. Kampania promująca gamę Good Foot ma na celu podkreślenie wyjątkowości kultowych produktów z portfolio marki i nawiązuje do 25 lat obecności na rynku. Bazowym elementem projektu jest kampania telewizyjna w postaci billboardu sponsorskiego, który emitowany jest na najbardziej zasięgowych ogólnopolskich stacjach grupy TVN oraz na najmodniejszych platformach VOD.
Telewizja oferuje możliwość precyzyjnego docierania do określonych grup docelowych poprzez wybór odpowiednich stacji, programów lub godzin emisji. Materiał dostosowano do preferencji i demografii konkretnej grupy, dzięki czemu zwiększyliśmy szanse na skuteczne dotarcie do klientów. Jako zagorzali fani nowinek technologicznych właściciele firmy zgodzili się na propozycję agencji produkującej spot, by przy realizacji materiału wykorzystać generowaną przy pomocy sztucznej inteligencji wirtualnie rozszerzoną scenografię. Takie rozwiązanie pozwoliło skrócić czas przygotowania planu zdjęciowego oraz post produkcji materiału oraz pozwoliło na pełną kontrolę kreatywną przy realizacji ujęć.
Jednym z kluczowych działań marketingowych jest konsekwentne budowanie świadomości marki. Osoby zarządzające marką skupiają się na tworzeniu spójnego wizerunku, który odzwierciedla jej wartości i ofertę. Poprzez działania takie jak projekt #fajnebabki, udział w największych targach kosmetycznych na świecie (m.in. Cosmoprof Bologna czy Beauty World Middle East), współpracę z influencerami, eventy i działania w mediach społecznościowych - marka zyskuje coraz większą rozpoznawalność w branży kosmetycznej. Kieruje się jedną, dobrze sprecyzowaną strategią, która składa się z różnorodnych działań, dzięki czemu działa w sposób efektywny i dynamiczny.
Delia od wielu lat wspiera kobiece wybory i inspiruje do odkrywania własnej wyjątkowości. Strategia AutenTYcznie Piękna koncentruje się na indywidualnym podejściu do każdej kobiety, promując autentyczność i pewność siebie. Marka podkreśla, że każda kobieta powinna czuć się piękna, będąc sobą.
Zarząd firmy doskonale zdaje sobie sprawę, że filarem są przede wszystkim ludzie. Właśnie dlatego realizuje na kanałach komunikacji serię filmów, których bohaterami są pracownicy. Video publikowane jest nie tylko na profilach społecznościowych, takich jak Facebook, ale również na biznesowej platformie LinkedIn.
Firma dba również o planetę i zrównoważony rozwój. Z tego powodu coraz bardziej koncentruje się na produkcji kosmetyków wegańskich, z naturalnymi, certyfikowanymi składnikami. Jej celem jest tworzenie produktów, które nie tylko spełniają potrzeby klientów, ale także przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego.
Delia angażuje się nie tylko w rozwój kosmetyczny, ale także w działania społeczne i filantropijne. Od wielu lat jest strategicznym partnerem fundacji Gajusz, wspierając pensjonariuszy hospicjów. Część dochodów z flagowego produktu – henny do brwi i rzęs – jest regularnie przekazywana na tę szlachetną inicjatywę.
Już od ćwierć wieku firma Delia Cosmetics łączy tradycję, jakość i piękno. Prezes Karol Szmich, który związany jest z Delią od 15 lat, w 2018 roku przejął stery od nestora Józefa Szmicha i od tej pory kontynuuje rodzinną tradycję jako lider firmy. Zaangażowanie i wizja prezesa przejawia się dużym naciskiem na rozwój marki na rynkach międzynarodowych. W planach zarządu niezmiennie pozostaje systematyczny rozwój, który zapewni Delii mierzenie się z ekscytującymi wyzwaniami w świecie beauty - i nie tylko.