Mimo to, najnowsze badania wykazały, że L'Oréal Paris jest zdecydowanie ulubioną marką kosmetyczną na świecie, zajmując pierwsze miejsca w nie mniej niż 25 krajach, ale co ciekawe nie w swojej ojczyźnie - Francji.
L'Oréal Paris jest najczęściej wyszukiwaną marką kosmetyczną na świecie, zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez platformę Tajmeeli*, która stworzyła listę popularnych marek kosmetycznych i wykorzystała Google Trends do określenia zainteresowania wyszukiwaniem w 108 krajach. Marka francuskiego giganta kosmetycznego jest preferowana przez konsumentów w prawie jednej czwartej badanych krajów, co pokazuje wyraźne zainteresowanie jej produktami wśród fanów piękna globalnie.
Francuska marka jest szczególnie popularna w Holandii, Belgii, na Węgrzech, Ukrainie, w Brazylii, Kolumbii, Argentynie, Indiach, Tajlandii i Turcji. Jest również najpopularniejszą marką na trzech kontynentach: Azji, Europie i Ameryce Południowej. Jednak wbrew pozorom L'Oréal Paris nie jest ulubioną marką Francuzów, którzy, jak wydaje się po ich aktywnościach internetowych, preferują Guerlain.
Ranking pokazuje, że poza kilkoma wyjątkami, ludzie na całym świecie preferują marki dostępne cenowo, takie jak L'Oréal Paris. Za francuską marką na drugim miejscu plasuje się amerykańska marka CoverGirl, która prowadzi w 10 krajach na całym świecie i na dwóch kontynentach - Ameryce Północnej oraz Australii i Oceanii. Kolejne miejsca zajmują Maybelline, NYX Professional Makeup i Avon, których produkty są również sprzedawane w przystępnych cenach.
KKW Beauty Kim Kardashian jest numerem jeden w rankingu w USA, a Kylie Jenner Kylie Cosmetics jest numerem dziewięć na całym świecie - na równi z Diorem - i jest najpopularniejszą marką w czterech krajach na świecie. Jednak to Rihanna dominuje w świecie marek celebryckich - jej Fenty Beauty jest na piątym miejscu w globalnym rankingu, a gigantyczną popularnością cieszy się w niektórych krajach afrykańskich (Etiopia, Kenia, Nigeria).