Alkmie odświeża logo i wspiera kobiety, które podążają za marzeniami

Alkmie odświeża logo i wspiera kobiety, które podążają za marzeniami

Kosmetyki Alkmie zostały stworzone aby dawać radość, budować pewność siebie, sprawiać aby każdy dzień był wspanialszy. Fundamentem powstania firmy było marzenie, które opierało się na niestandardowym podejściu do tworzenia produktów kosmetycznych. „(R)evolution Mindset" oznacza niezwykłe, wręcz rewolucyjne, nastawienie do podejmowanych wyzwań.

Jest to idea, gdzie nie hierarchia, ale świetny pomysł zarządza przedsięwzięciem - efektem są najlepsze produkty. Nowy logotyp marki ALKMIE (czyt. Alkmi), który utożsamia te założenia. Ta zmiana łączy się ze startem akcji „Be brave, be creative”, która wspiera i propaguje odważne podejście do realizacji własnych marzeń i pasji. Alkmie to firma stworzona przez kobietę, dla której tworzenie unikalnych kosmetyków stało się życiowym celem i wielką radością.

Marka pragnie poznać historie i zaprosić do współpracy kobiety mające wyjątkowe pasje. Celem jest przekaz, że wewnętrzna siła, która tkwi w każdej kobiecie, ma moc urzeczywistniania zmian. Według współzałożycielki marki Justyny Żukowskiej-Bodnar, Alkmie jest jak kobieta: nie wpisuje się w konwenanse, ma wiele wymiarów i potrzeb. Zespół również w znacznej mierze stanowią kobiety. Razem z Justyną, która tworzy produkty, receptury i nieustannie śledzi światowe trendy w branży, w Alkmie pracują specjalistki, które dbają o każdy szczegół, począwszy od oryginalnych nazw i rzetelnych opisów, aż po skrupulatnie zaplanowane dodatki i detale. Nad pięknym designem opakowań czuwają graficzki marki, a do gościnnych projektów są zapraszane artystki: rysowniczki, ilustratorki czy tatuatorki. Każdy produkt to indywidulany projekt tworzony z pasją.

Dlatego Alkmie poprzez akcję „Be brave, be creative” chce wspierać i promować kobiety, dla których tworzenie jest równie ważne oraz inspirować te, które jeszcze nie odważyły się na realizację marzeń.

- Chcemy udowodnić, że postępowanie zawsze w zgodzie ze sobą, konsekwentne dążenie do celu i spełnianie marzeń, takich, które potencjalnie wydają się niemożliwe do zrealizowania, mogą sprawić, że życie będzie pełne twórczej radości. Kreowanie małej części świata, na którą mamy wpływ, daje niesamowitą satysfakcję – mówi Justyna Żukowska-Bodnar, współzałożycielka marki Alkmie.

Przez najbliższe miesiące na social mediach Alkmie będziemy szukać osób, które zdecydowały się na zmianę i zaczęły podążać własną drogą. Zgłaszać je mogą zarówno followersi, którzy chcą pomóc lubianej przez siebie twórczyni albo same zainteresowane.

Branża nie ma znaczenia – to może być projektowanie torebek czy sukienek, szycie pledów, robienie nietuzinkowych mebli czy stworzenie ciekawej aplikacji. Warunkiem udziału jest, by produkt był oryginalny, a firma była na początku drogi biznesowej.

Każde zgłoszenie wysyłane mailem na bebrave@alkmie.com lub zgłoszone w wiadomości prywatnej na SM, zostanie rozpatrzone przez jurorki: Justynę Żukowską-Bodnar, dziennikarkę, blogerkę i ambasadorkę Alkmie Beatę Sadowską oraz laureatkę miesiąca. Wybrana twórczyni przez miesiąc będzie przedstawiona na profilach marki w social mediach, gdzie opowie o swojej twórczości, produktach i filozofii życia. Będzie też testerką wybranych kosmetyków Alkmie.

Akcja „Be brave, be creative” rusza 8 kwietnia i będzie promowana w mediach społecznościowych marki Alkmie, dziennikarki Beaty Sadowskiej oraz w Internecie.

# Newsy producenci
 reklama