Jest to idea, gdzie nie hierarchia, ale świetny pomysł zarządza przedsięwzięciem - efektem są najlepsze produkty. Nowy logotyp marki ALKMIE (czyt. Alkmi), który utożsamia te założenia. Ta zmiana łączy się ze startem akcji „Be brave, be creative”, która wspiera i propaguje odważne podejście do realizacji własnych marzeń i pasji. Alkmie to firma stworzona przez kobietę, dla której tworzenie unikalnych kosmetyków stało się życiowym celem i wielką radością.
Marka pragnie poznać historie i zaprosić do współpracy kobiety mające wyjątkowe pasje. Celem jest przekaz, że wewnętrzna siła, która tkwi w każdej kobiecie, ma moc urzeczywistniania zmian. Według współzałożycielki marki Justyny Żukowskiej-Bodnar, Alkmie jest jak kobieta: nie wpisuje się w konwenanse, ma wiele wymiarów i potrzeb. Zespół również w znacznej mierze stanowią kobiety. Razem z Justyną, która tworzy produkty, receptury i nieustannie śledzi światowe trendy w branży, w Alkmie pracują specjalistki, które dbają o każdy szczegół, począwszy od oryginalnych nazw i rzetelnych opisów, aż po skrupulatnie zaplanowane dodatki i detale. Nad pięknym designem opakowań czuwają graficzki marki, a do gościnnych projektów są zapraszane artystki: rysowniczki, ilustratorki czy tatuatorki. Każdy produkt to indywidulany projekt tworzony z pasją.
Dlatego Alkmie poprzez akcję „Be brave, be creative” chce wspierać i promować kobiety, dla których tworzenie jest równie ważne oraz inspirować te, które jeszcze nie odważyły się na realizację marzeń.
- Chcemy udowodnić, że postępowanie zawsze w zgodzie ze sobą, konsekwentne dążenie do celu i spełnianie marzeń, takich, które potencjalnie wydają się niemożliwe do zrealizowania, mogą sprawić, że życie będzie pełne twórczej radości. Kreowanie małej części świata, na którą mamy wpływ, daje niesamowitą satysfakcję – mówi Justyna Żukowska-Bodnar, współzałożycielka marki Alkmie.
Przez najbliższe miesiące na social mediach Alkmie będziemy szukać osób, które zdecydowały się na zmianę i zaczęły podążać własną drogą. Zgłaszać je mogą zarówno followersi, którzy chcą pomóc lubianej przez siebie twórczyni albo same zainteresowane.
Branża nie ma znaczenia – to może być projektowanie torebek czy sukienek, szycie pledów, robienie nietuzinkowych mebli czy stworzenie ciekawej aplikacji. Warunkiem udziału jest, by produkt był oryginalny, a firma była na początku drogi biznesowej.
Każde zgłoszenie wysyłane mailem na bebrave@alkmie.com lub zgłoszone w wiadomości prywatnej na SM, zostanie rozpatrzone przez jurorki: Justynę Żukowską-Bodnar, dziennikarkę, blogerkę i ambasadorkę Alkmie Beatę Sadowską oraz laureatkę miesiąca. Wybrana twórczyni przez miesiąc będzie przedstawiona na profilach marki w social mediach, gdzie opowie o swojej twórczości, produktach i filozofii życia. Będzie też testerką wybranych kosmetyków Alkmie.
Akcja „Be brave, be creative” rusza 8 kwietnia i będzie promowana w mediach społecznościowych marki Alkmie, dziennikarki Beaty Sadowskiej oraz w Internecie.