Zew for Men: stereotypy wciąż mogą mieszać nam w głowach
Zew for Men: stereotypy wciąż mogą mieszać nam w głowach

"Plotka rośnie, rozchodząc się".
Te słowa przypisuje się Wergiliuszowi. Z nastaniem epoki internetu kłamstwa, półprawdy i nie potwierdzone niczym teorie zyskują gigantyczne zasięgi i to czasem w ekspresowym tempie. Niektóre, nie weryfikowane odpowiednio wcześnie, stają się mitami, które mocno osadzają się w świadomości wielu konsumentów. W naszym cyklu #PogromcyMitów sprawdzamy zatem, z jakimi "rewelacjami" mierzą się obecnie producenci kosmetyków...

Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men:

Z perspektywy marki tworzącej produkty dedykowane dla mężczyzn i poświęcającej dużo czasu na eksplorację pojęcia współczesnego „prawdziwego mężczyzny”, uważam, że istnieją dwa przeciwstawne i szkodliwe mity, które wciąż są mocno zakorzenione w świadomości wielu Polaków.

Pierwszy z nich to pogląd, że dbanie o siebie jest niemęskie, podczas gdy według wielu raportów zainteresowanie mężczyzn kosmetykami oraz akcesoriami z roku na rok sukcesywnie rośnie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, Europie, czy w Azji. Sukcesywnie rośnie też branża kosmetyków dla mężczyzn, która tworzy dedykowane męskiej skórze produkty, wsparte profesjonalną i angażującą komunikacją. Faceci chcą czuć się zadbani, pewni siebie i atrakcyjni, coraz częściej szukają na rynku kosmetyków odmładzających i przeciwzmarszczkowych. 

Drugi mit nawiązuje do wciąż redefiniowanej roli mężczyzn w społeczeństwie, w rodzinie i w relacjach. Stare porzekadło mówi, że każdy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i zasadzić drzewo. Jednak obecnie oczekiwania wobec męskości zmieniają się, jak również potrzeby i aspiracje samych mężczyzn ulegają ewolucji. W naszej komunikacji nie chcemy odwoływać się do potocznych stereotypów. Dlatego też stworzyliśmy „Manifest marki ZEW for men”, z którym przekonujemy, że współczesny „prawdziwy mężczyzna” to już nie przywódca, łowca i zdobywca, ale świadomy, wrażliwy i empatyczny partner, odpowiedzialny ojciec, troskliwy syn, często skupiony na pracy, ale oddany także swoim pasjom. To ktoś, kto dba o relacje z bliskimi, a jego „misja” jest ważna dla rodziny, społeczeństwa i świata. „Współczesny mężczyzna” idzie własną drogą i stara się żyć w zgodzie ze swoją naturą.  

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager