Trendy kosmetyczne 2021. FOREO: innowacyjność, technologiczne zaawansowanie, profesjonalna pielęgnacja w domu

Trendy kosmetyczne 2021. FOREO: innowacyjność, technologiczne zaawansowanie, profesjonalna pielęgnacja w domu

Justyna Majka, PR Manager FOREO na polski rynek:

Od samego początku istnienia marki, bardzo szybko wyprzedzamy wiele trendów panujących w sektorze beauty-tech. Dzięki FOREO profesjonalna pielęgnacją w domu była możliwa na długo przed pojawieniem się Covid19.

W 2020 roku wobec wzmorzonego ruchu na stronie foreo.com w czasie pandemii, jeszcze bardziej przyglądaliśmy się dokonywanym zakupom. Na rynku pojawiły się aż trzy nowe urządzenia FOREO. Premierę miało UFO 2, czyli urządzenia, które zrewolucjonizowało nakładanie maseczek na twarz. Dzięki światłom LED, pulsacjom sonicznym oraz termo- i krioterapii, które są wykorzystywane także w profesjonalnych gabinetach, esencja maseczki wtłaczana jest pod powierzchnię naskórka w zaledwie w 90 sekund. Okazało się także, że podczas lockdownu panowie zaczęli coraz częściej odwiedzać naszą stronę, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do sprzedaży LUNY 3 MAN. Kolejnym urządzeniem, który gwarantuje dosłownie „fitness” twarzy na zupełnie nowym poziomie jest BEAR. To niewielkie urządzenie dostosowuje odpowiednią moc mikroprądów, zapewniając twarzy młodzieńczy glow i wymodelowany kontur. Pulsacje soniczne T-Sonic relaksują mięśnie, działając tam, gdzie pojawia się największe napięcie. BEAR jest prawdziwym treningiem dla mięśni twarzy. Właśnie w ten sposób szybko reagujemy na potrzeby naszych obecnych oraz nowych klientów.

Jesteśmy dużą, ale jednocześnie dynamicznie rozwijającą się firmą, która wyznacza trendy na rynku i której działania próbują być naśladowane. Dlatego nie chcemy zdradzać naszych kolejnych produktów ani pomysłów na 2021 rok. W FOREO lubimy podkręcać tempo i… temperaturę w codziennej pielęgnacji skóry, i to dosłownie. Dlatego w tym tygodniu pokazaliśmy już naszą pierwszą nowość - LUNĘ 3 plus, która wynosi dbanie o skórę twarzy na zupełnie nowy poziom, nie tylko oczyszczając ją jak nigdy wcześniej, ale także ujędrniając i napinając. I to zaledwie w 2 prostych krokach!

Z pewnością “wygrają” te marki, które są szczere i wpisują się w realne potrzeby klientów. Tutaj nie mamy wątpliwości, że nasze produkty wyprzedziły oczekiwania klientów FOREO na całym świecie. Warto jednak zaznaczyć, że na rynek pracy właśnie wkracza generacja Z, czyli urodzeni po 1996 aż do 2006 roku, której potrzebom warto się bliżej przyjrzeć. Najnowsze badania Bank of America z sierpnia tego roku pokazują, że najważniejszymi trendami i wartościami, które będą cenione przez tych młodych ludzi będą technologiczne zaawansowanie, transparentność działań oraz umiejętność budowania zaufania. Konsumenci, których w FOREO lubimy nazywać naszymi inwestorami, ponieważ nas się nie kupuje - w nas się inwestuje na lata, będą podążać za markami, które dokonują pozytywnych zmian, mających realny wpływ na ich życie.

# Wywiady i opinie
 reklama