Doświadczenia 2020 roku pokazały, że nikt nie jest w stanie do końca przewidzieć wszelkich wariantów rozwoju sytuacji. YOPE jako producent naturalnych kosmetyków i środków czystości nie tylko elastycznie reaguje na zachodzące zmiany, odpowiada na bieżące potrzeby rynku, ale także - co nie jest łatwe szczególnie w okresie pandemii - stara się je wyprzedzać. Tak stało się w przypadku antybakteryjnego mydła do rąk dla dzieci Ananas i kokos i Antybakteryjnego płynu do mycia powierzchni Rozmaryn i bergamotka, które wprowadziliśmy do sprzedaży w 2019 roku, a które w 2020 roku okazały się doskonale sprzedającym się produktem pierwszej potrzeby. Uzupełnienie tej serii o Łagodne antybakteryjne mydło do rąk było krokiem oczywistym, uzasadnionym potrzebami rynku, co potwierdziły wyniki sprzedaży produktu.
Choć prognozy rynkowe na 2021 rok nie są optymistyczne, to nie rezygnujemy z realizacji nowych pomysłów i wyzwań, zachowując przy tym dozę ostrożności. Tworzenie planów na rok bieżący poprzedziliśmy wnikliwą analizą, dzięki czemu liczymy na to, że po raz kolejny wpiszemy się w oczekiwania naszych konsumentów, a może nawet uda się nam ich zaskoczyć. Wypracowaliśmy do tej pory spójną wizję komunikacyjną marki, którą będziemy realizować na wszystkich obszarach. Zamierzamy kontynuować aktualną strategię dystrybucyjną w sprzedaży w Polsce i na świecie, wzmacniając zarówno kanał e-commerce, jak i ekspozycję marki na półkach w sklepach stacjonarnych.