Quality Missala: zamykamy rok z zaskakująco dobrym wynikiem
Quality Missala: zamykamy rok z zaskakująco dobrym wynikiem

Sonda "Było, Jest, Będzie" 2020-2021

Michał Missala, współwłaściciel firmy:

Trzy kluczowe, Pana zdaniem, słowa dla biznesu w roku 2020…

Niepewność. Elastyczność. Zmiana.

Plany a rzeczywistość – na ile w 2020 udało się Państwu zrealizować wcześniejsze założenia?

Patrząc na cały już prawie rok, mogę powiedzieć, że mimo rezygnacji z niemal wszystkich zaplanowanych aktywności, wspierających naszą działalność, takich jak uczestnictwo w targach, organizacja premier nowych produktów i warsztatów czy wizyty gości, rok zamykamy z zaskakująco dobrym wynikiem. Rynek nie lubi próżni, dlatego bardzo wiele wydarzyło się późnym latem i wczesną jesienią, co pozwoliło w sporym stopniu zniwelować efekt wiosennego lockdownu i zrównoważyć skutki tego jesiennego.

W które obszary rynku i kategorie produktowe najmocniej uderzyła pandemia?

Z naszego punktu widzenia najmocniej ucierpiały punkty w galeriach handlowych i gabinety spa.

Co okazało się istotnym czynnikiem dla Państwa firmy, by przetrwać pandemiczny kryzys?

Największe znaczenie miały zaufanie i lojalność naszych klientów, którzy są przywiązani do naszych produktów. Poza tym wiele aktywności przenieśliśmy do mediów społecznościowych, starając się tam rozwijać kontakty z klientami. Organizowaliśmy zdalne spotkania, nagrywaliśmy filmy. Staraliśmy się zwiększyć ruch w naszym sklepie internetowym.

Jakie zmiany widać w zachowaniu konsumentów? Na ile wydają się one Panu trwałe?

Bardzo wielu naszych klientów przeniosło zakupy do Internetu i wydaje mi się, że pozostanie w takim modelu. Ponieważ w Perfumerii Quality dajemy naszym klientom możliwość wypróbowania perfum w formie próbek, nie kupują perfum w ciemno, zastępując kontakt z konsultantką w salonie samodzielnym testowaniem zapachów. Oferujemy również konsultacje pielęgnacyjne w modelu online, w czasie których klientki rozmawiają live z naszym kosmetologiem, co pomaga im wybrać właściwe produkty pielęgnacyjne.

Sobie i konkurencji życzymy…

Cierpliwości do odgórnych decyzji, zapadających nierzadko z godziny na godzinę. Siły, która będzie kluczowa w procesie przywracania dawnego tempa działania w okresie po pandemii. Kreatywności, by połączyć dawny model działania z nowymi narzędziami, wypracowanymi w mijającym roku. I optymizmu, bez którego trudno wejść w nowy rok!

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager