Nieprzewidywalny, antybakteryjny, ecommerce
Na poziomie całej firmy, zbliżamy się do ich realizacji. Jednakże założenia dotyczące kanałów dystrybucji oraz kategorii produktowych zostały gruntownie zmodyfikowane.
Makijaż, stylizacja włosów, perfumy.
Elastyczność, skrócenie ścieżki decyzyjnej oraz natychmiastowa produkcja środków anytybakteryjnych i wirusobójczych, które na co dzień nie znajdowały się w naszym portfolio produktowym.
Utrzymać płynność finansową i bieżącą operacyjność biznesu, aby zapewnić dostępność naszych produktów na rynku.
Dalsze umacnianie pozycji naszych marek na rynku krajowym oraz ekspansję międzynarodową.
Obserwujemy mniejszą impulsywność podczas zakupów. Są one bardziej przemyślane, a co za tym idzie, zmniejszył się koszyk zakupowy. Konsumenci zaczęli też lepiej planować wyjścia na zakupy tak, aby zmniejszyć liczby wizyt w sklepach i skrócić czas spędzony na zakupach. Klienci chętniej robią zakupy online.
Wciąż naturalne kosmetyki oraz świadoma konsumpcja, a co się z tym wiąże, poszukiwanie produktów wysokiej jakości, ale w niższej cenie. Mniejsze niż dotychczas zainteresowanie i kupowanie nowości (konsument nie będzie jak dotychczas kupować kilku nowości w celu przetestowania).
Adaptacja do post-covidovej rzeczywistości i jej wpływu na konsumentów.
Przede wszystkim zdrowia.