Katarzyna Lewko, Oceanic. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Katarzyna Lewko, Oceanic. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Katarzyna Lewko, Chief Marketing Officer OCEANIC:

To był rok…

Dynamiczny i pełen sukcesów dla rozwoju zarówno naszych marek ale i całego rynku kosmetycznego. Wprowadziliśmy na rynek ponad 200 nowych produktów, rozwijając się w kolejnych segmentach rynkowych. Mocno zaznaczyliśmy obecność w sektorze dermokosmetyków z naszą nową marką L’biotica Estetic Clinic, serią kosmetyków zainspirowaną zabiegami medycyny estetycznej.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to…

EFEKTYWNOŚĆ INWESTYCJI

Oglądanie każdej zainwestowanej złotówki, aby zmaksymalizować skuteczność realizowanych kampanii i zintegrować jeszcze mocniej z działaniami sprzedażowymi.

SEO

Procesy pozycjonujące widoczność naszych marek w internecie, by uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na konkurencyjność naszych działań i preferencję konsumencką ale i aktywne budowanie dostępności naszych marek.

INFLUENCER MARKETING

Twórcy posiadają zaufaną i lojalną społeczność, która potrzebuje rekomendacji. To element stałej strategii naszych działań sprzedażowych.

Branżowy news roku…

Koniec pewnej epoki rynku kosmetycznego w Polsce i odejście z organizacji Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego dyrektor generalnej Blanki Chmurzyńskiej-Brown. To pokazuje, że wszelkie procesy muszą przejść transformacje aby dostosować się do ciągle zmieniającej się rzeczywistości.

Nasz największy sukces w 2023 to…

Odpowiedź na międzynarodowy trend WET COUNTURINGU, z produktami AA Wings of Color, które błyskawicznie znikały ze sklepowych półek, a konsumenci zapisywali się on-line na ich zamówienie…

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Rozwój sztucznej inteligencji i wchodzenie technologii w coraz to nowe obszary codziennego życia. Efektem tego jest chat GPT i możliwości, jakie stwarza na polu cyfrowego odpowiednika ludzkiej inteligencji.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie…

CZYHAJĄCY KRYZYS EKONOMICZNY

ROZWÓJ TECHNOLOGII AI JAKO NOWE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI

ZMIANY KLIMATU JAKO WAŻKI TEMAT DLA ZIEMI

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

WYTWAŁOŚCI w realizacji celów, ELASTYCZNOŚCI w dostosowywaniu zasobów do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i wyzwań branży kosmetycznej, OTWARTOŚCI w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju.

# Wywiady i opinie
 reklama