Dynamiczny i pełen sukcesów dla rozwoju zarówno naszych marek ale i całego rynku kosmetycznego. Wprowadziliśmy na rynek ponad 200 nowych produktów, rozwijając się w kolejnych segmentach rynkowych. Mocno zaznaczyliśmy obecność w sektorze dermokosmetyków z naszą nową marką L’biotica Estetic Clinic, serią kosmetyków zainspirowaną zabiegami medycyny estetycznej.
EFEKTYWNOŚĆ INWESTYCJI
Oglądanie każdej zainwestowanej złotówki, aby zmaksymalizować skuteczność realizowanych kampanii i zintegrować jeszcze mocniej z działaniami sprzedażowymi.
SEO
Procesy pozycjonujące widoczność naszych marek w internecie, by uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na konkurencyjność naszych działań i preferencję konsumencką ale i aktywne budowanie dostępności naszych marek.
INFLUENCER MARKETING
Twórcy posiadają zaufaną i lojalną społeczność, która potrzebuje rekomendacji. To element stałej strategii naszych działań sprzedażowych.
Koniec pewnej epoki rynku kosmetycznego w Polsce i odejście z organizacji Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego dyrektor generalnej Blanki Chmurzyńskiej-Brown. To pokazuje, że wszelkie procesy muszą przejść transformacje aby dostosować się do ciągle zmieniającej się rzeczywistości.
Odpowiedź na międzynarodowy trend WET COUNTURINGU, z produktami AA Wings of Color, które błyskawicznie znikały ze sklepowych półek, a konsumenci zapisywali się on-line na ich zamówienie…
Rozwój sztucznej inteligencji i wchodzenie technologii w coraz to nowe obszary codziennego życia. Efektem tego jest chat GPT i możliwości, jakie stwarza na polu cyfrowego odpowiednika ludzkiej inteligencji.
CZYHAJĄCY KRYZYS EKONOMICZNY
ROZWÓJ TECHNOLOGII AI JAKO NOWE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI
ZMIANY KLIMATU JAKO WAŻKI TEMAT DLA ZIEMI
WYTWAŁOŚCI w realizacji celów, ELASTYCZNOŚCI w dostosowywaniu zasobów do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i wyzwań branży kosmetycznej, OTWARTOŚCI w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju.