Joanna Kowalczuk, Ziaja. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Joanna Kowalczuk, Ziaja. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Joanna Kowalczuk, dyrektor marketingu Ziaja:

To był rok…

Pełen wyzwań i nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to…

Reagowanie, dostosowywanie się, słuchanie.

Branżowy news roku…

Nagrody dla naszych najnowszych serii, wiadomo; -).

Nasz największy sukces w 2023 to…

Technologiczny rozwój sieci sklepów Ziaja dla Ciebie. Coraz lepiej znamy potrzeby naszych klientów i coraz lepiej jesteśmy w stanie im sprostać - zarówno produktowo (witamina C), jak i w obsłudze klienta (Klub i nagrody elektroniczne). Wprowadziliśmy regularne produktowo-edukacyjne spotkania na żywo on-line.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Personalizacja produktowa.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie…

Dalszy rozwój personalizacji sprzedaży i produktów oraz indywidualny przekaz we wszystkich naszych kanałach sprzedażowych (sieci sklepów Ziaja dla Ciebie i ecommerce ziaja.com).

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

Stabilizacji i ciągłego dążenia do doskonałości.

# Wywiady i opinie
 reklama