Oczywiście można analizować skoki sprzedażowe, przełożyć to na konkretne promowane aktualnie produkty, jednakże czy promując produkt X, nie promujemy marki całościowo? My wychodzimy z założenia, że na sukces sprzedażowy trzeba patrzeć bardzo szeroko, ponieważ każde marketingowe działanie ma swój udział w sprzedaży produktu. Tak samo jest z kwestią skuteczności tych działań… Oczywiście, że są skuteczne - jedne mniej, drugie bardziej. To, czy ktoś po obejrzeniu współpracy, pójdzie kupić produkt jest ważne, ale nawet jeśli tak się nie stanie to rośnie świadomość i rozpoznawalność marki. Jest to szczególnie ważne dla mniejszych manufaktur.
Czy zmiany prawne zmieniły zasady tego typu działań? Nie wiemy… Być może dla innych marek tak, dla nas niekoniecznie. Zmienił się tylko fakt oznaczania reklam jako „sponsorowanych”. Nasze współprace były zawsze przejrzyste i nigdy nie baliśmy się mówić o tym, że ktoś promuje aktualnie nasze produkty.