Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Wella Company

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Wella Company

Julia Baranowska, PB Commercial Director Eastern Europe & CIS Wella Company
Anna Roszkowska, Commercial Director Retail Hair EE Wella Company

2022 – to był rok…

W roku 2022 przeszliśmy w Wella Company przyspieszoną lekcję adaptacji do nowej rzeczywistości makroekonomicznej i nauczyliśmy się, jak skutecznie rozwijać klientów w dobie kryzysu.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Wyzwanie, zmienność, ale i nadzieja - na stabilizację, pokój.

Nasz największy sukces w 2022 to… 

Dalszy rozwój sprzedaży on-line przy jednoczesnym zbalansowanym wzroście w pozostałych kanałach.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…  

Na pewno jest to zrównoważony rozwój, który daje markom beauty nieograniczone możliwości w zakresie ekologicznych składników i opakowań oraz nowych technologii.

Drugim trendem jest skinifikacja, czyli traktowanie przez konsumentów pielęgnacji skóry głowy z taką samą jakością, jak skóry twarzy, co daje markom kosmetycznym, w tym Wella Company, pole do rozwoju nowych technologii w kategorii włosowej.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie… 

Utrzymanie wzrostu w segmencie kosmetyków premium. 

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…  

Stabilizacji makroekonomicznej i rosnącego grona konsumentów.

# Wywiady i opinie
 reklama