lustrzane odbicie polskiej branży kosmetycznej – jej sukcesów, jakości, dynamiki, motywacji i odwagi producentów!
nie wyobrażamy sobie naszej codzienności, gdy rano przy kawie czytamy kosmetyczne newsy. To nie tylko przyjemność, ale przede wszystkim cenna wiedza.
merytorykę i jakość publikacji o branży!
jako dyrektor sprzedaży marki ZEW for men staram się na bieżąco śledzić newsy handlowe, badania rynkowe, trendy w branży kosmetycznej i zmiany w postawach konsumenckich oraz to, jakie nowości kosmetyczne proponuje konkurencja i jak je komunikuje, jak zmieniają się oczekiwania i potrzeby pielęgnacyjne Polaków – to dla mnie kluczowe.
o klientach w czasach post-pandemicznych. Globalna pandemia pogłębiła niektóre zachowania konsumenckie, a część z nich wręcz odwróciła o 180 stopni. To nieunikniona lawina zmian, które odciskają się również na branży kosmetycznej.
jest przedsiębiorcza, ambitna, działa dynamicznie i stawia na innowacje. Rynek wysokiej jakości produktów kosmetycznych i akcesoriów, wspartych profesjonalną, angażującą komunikacją, sukcesywnie się rozwija. Rośnie też zainteresowanie kosmetykami dedykowanymi dla odbiorców, którzy są świadomi swoich upodobań i preferencji, wiedzą jakich składników aktywnych szukać na rynku i jakie formuły spełnią ich wymagania pielęgnacyjne.