You make beauty. We care. Pielęgnacja na własnych zasadach z Resibo

You make beauty. We care. Pielęgnacja na własnych zasadach z Resibo

Resibo zrealizowało kampanię, w której manifestuje bliskie sobie wartości. Polska marka kosmetyków stawia przede wszystkim na odwagę rozumianą jako walka ze stereotypami, zupełnie inny sposób mówienia o pięknie i nowatorskie podejście do pielęgnacji.

Resibo od początku odważnie buduje markę stawiając na skuteczne kosmetyki, edukując na temat ważnych społecznie spraw i współpracując z innymi kobiecymi markami. Teraz postanowiło jeszcze bardziej zaakcentować bliskie sobie wartości. W nowej kampanii Resibo manifestuje emocje, wolność i siłę, a także mierzy się ze stereotypami, z jakimi kobiety spotykają się na co dzień.

Jednym z elementów tych działań jest ostatnie badanie przeprowadzone wśród społeczności @resibobynature [oficjalny kanał marki na Instagramie], w którym marka zadała pytania dotyczące samoakceptacji i odwagi wśród kobiet.

Kampania  pod hasłem “You make beauty. We care” jest realizowana na szeroką skalę, obejmując niemal 300 nośników reklamowych, w tym spektakularne i nietypowe rozwiązania wykorzystujące technologię 3D. Resibo śmiało wykorzystuje też sztukę uliczną. Na wrocławskim Grunwaldzie powstał mural. Nie tylko urozmaica krajobraz wizualny, ale także oddaje aspekt artystyczny, który stanowi ważną część tożsamości marki Resibo.

You make beauty. We care.

Resibo to polska, rozpoznawalna i ceniona marka, która łączy naturę z nowoczesną technologią, tworząc kosmetyki o zaawansowanych formulacjach. W nowej kampanii wizerunkowej możemy zobaczyć, jaka jest osobowość Resibo – skupiona na prawdziwym pięknie, którego częścią są emocje oraz sile i odwadze, którą mamy w sobie. W ten sposób marka również zachęca innych do tworzenia tego piękna na własnych zasadach. Odwaga, zaufanie, skuteczność, innowacyjność – to wartości, które odnoszą się zarówno do produktów Resibo, społeczności wokół marki, relacji wewnętrznych i zewnętrznych, jak i języka komunikacji, którym posługuje się marka.

Główną twarzą kampanii jest Ewelina Kwit-Betlej, twórczyni marki Resibo, która występuje w towarzystwie modelki i modela. Autorem zdjęć jest Marek Straszewski, jeden z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych polskich fotografów, specjalista od portretowania gwiazd i współpracownik luksusowych magazynów. Pracował m.in. dla Dior, Kinder Bueno, Big Star, Toyota i Apart. To już druga wspólnie zrealizowany projekt tego fotografa z marką Resibo – Marek Straszewski jest też autorem zdjęć do linii produktów słonecznych Suncare, inspirowanej bóstwami słonecznymi.

Solidne wsparcie dla skóry z efektem WOW!

– Skuteczność to nasze drugie imię. Wprowadzamy na rynek tylko takie kosmetyki, z których jesteśmy w 100% zadowoleni. Chcemy też, aby pielęgnacja sprawiała Ci radość. Była wyczekanym momentem czułości tylko dla siebie. Czerp z niej radość – mówi Ewelina Kwit-Betlej.


Kilka innych publikacji na temat Resibo, które zamieściliśmy na Wirtualnych Kosmetykach:
Kosmetyki Resibo od teraz w Rossmannie. Gotowy plan pielęgnacyjny
Gosia Kawalec, Resibo: Uwielbiam różnorodność i dynamikę sektora kosmetycznego
LCA 2022 - Consumer Friendly Innovator - RESIBO
Resibo - tej marce sprzyja rynkowy trend i konsekwencja właścicieli w rozwijaniu brandu
Ewelina Kwit-Betlej: od początku istnienia Resibo promujemy i utożsamiamy się z ideą #girlpower
LCA 2021: Proudly Supporting Women – Resibo
# Newsy producenci
 reklama