Świat przyspiesza coraz bardziej - uważa Stéphane Lannuzel, L’Oréal
Świat przyspiesza coraz bardziej - uważa Stéphane Lannuzel, L’Oréal

Stéphane Lannuzel, chief digital officer of operations w koncernie L'Oreal.

Nasi klienci w ostatnich trzech latach zmienili się bardziej niż w ciągu trzech dekad. Tę zmianę można najprościej opisać regułą "3xA", pochodzącą od trzech angielskich słów. Chcą wszystkiego, wszędzie, o każdej porze (ang. anything, anywhere, anytime).

Współcześni klienci, zwłaszcza młodzi, przykładają ogromną wagę do swojego wizerunku i nie chcą czekać miesiącami, aż na półkach pojawi się nowy produkt, odpowiadający na trend, który zaobserwowali w social mediach.

Jeszcze kilka lat temu uważano, że trend "digital" nie jest dla segmentu produktów luksusowych. Dziś sprzedaż przez internet to 9,7 proc. naszych rocznych obrotów.

Klienci dokonują zarówno zakupów przez internet, jak i w tradycyjnych sklepach. Gdy idą do sklepu, oczekują prawdziwego doświadczenia. Cyfrowa transformacja jest wszędzie, sprawia, że życie staje się łatwiejsze za sprawą technologii.

Młodsza generacja często przychodzi do sklepów "uzbrojona" w informacje na temat produktów, o których wyczytali w internecie, co sprawia, że są bardzo dobrze wyedukowani, a także oczekują transparentności, m.in. w kwestii składników kosmetyków i ich pochodzenia.

źródło: businessinsider.com.pl

Może zainteresuje Cię również:

Przejęcia, fuzje i obiecujące partnerstwa - największy koncern kosmetyczny wciąż poszerza portfolio
Wioletta Rosołowska, L'Oréal Polska, o wpływie cyfryzacji na rynek beauty
 

# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager