Ewelina Kwit-Betlej i Piotr Betlej o tym, co ważne w biznesie i cenie sukcesu

Ewelina Kwit-Betlej i Piotr Betlej o tym, co ważne w biznesie i cenie sukcesu

7 lat na rynku, 37 produktów do pielęgnacji twarzy i ciała w ofercie, pół miliona sprzedawanych rocznie produktów i obecność na 15 rynkach zagranicznych – tak w skrócie wygląda biznes Resibo, polskiej marki kosmetyków naturalnych, która była bohaterem odcinka „Biznesu od nowa” portalu Bankier.pl.

O początkach firmy, jej kamieniach milowych, m. in. targach Cosmoprof w Bolonii i Black Friday 2018, oraz o tym, co jest ważne, kiedy prowadzi się biznes kosmetyczny, mówią Ewelina Kwit-Betlej i Piotr Betlej, właściciele Resibo.

Ewelina: Ważne, żeby być konsekwentnym w tym, co się robi, zaangażować się mocno w swoje działania i wierzyć w nie. Trzeba samemu być zadowolonym z tego, co się tworzy, by z pełnym przekonaniem móc to później przedstawić klientowi. Inna, szalenia istotna z mojego punktu widzenia sprawa, to dobieranie na późniejszym etapie członków zespołu czy wcześniej kontrahentów. Ważne, by były to firmy i ludzie, z którymi wiążą nas podobne wartości. Chodzi tu zwłaszcza o kluczowe osoby, których znaczenie w naszym biznesie będzie bardzo duże. Ważne jest więc podobne myślenie, a także otwartość i szczerość tych relacji.

Piotr: Nie dla każdego prowadzenie własnego biznesu jest tym, co chciałby robić w życiu. Może niektórzy, patrząc na to z boku, myślą, że to fascynująca sprawa – odnieśliśmy sukces i cały czas się rozwijamy. Natomiast nie patrzą na to przez pryzmat tego, co się dzieje w tle, czyli te zarwane noce, godziny spędzone w pracy, a nie np. z dzieckiem w domu, a do tego stres. To już jest odpowiedzialność nie tylko za mnie, za żonę i za dzieci, tylko także za rodziny naszych pracowników, za klientów, za to, aby ten produkt był bezpieczny i spełniał oczekiwania naszych klientów. Często słyszymy, że ktoś odniósł sukces, bo miał szczęście, ale szczęściu trzeba pomóc. Tak naprawdę są to godziny wytężonej pracy, które temu szczęściu pomogły.

Kosmetyki Resibo, poza stroną internetową firmy, można kupić w popularnych sieciach handlowych, m.in. w drogeriach Hebe, Kontigo, Super-Pharm, Douglas czy Natura, ale też e-drogeriach. Poza Polską Resibo obecne jest na 15 rynkach, m.in. w Niemczech, Czechach, Hiszpanii, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech, a także w Chile czy Kuwejcie.

Cała rozmowa w materiale video dostępna jest pod linkiem.

źródło: Justyna Smolińska, Bankier.tv; "Sukces Resibo - potrzeba matką wynalazku"
# Cytat tygodnia
 reklama